Η Deutsche Lufthansa επιβεβαίωσε τo guidance της για ολόκληρο το έτος, καθώς η ισχυρή ζήτηση για premium ταξίδια βοήθησε την αεροπορική εταιρεία να σημειώσει έσοδα-ρεκόρ το τρίτο τρίμηνο.
Ο μεγαλύτερος αεροπορικός όμιλος της Ευρώπης δήλωσε ότι με τη ζήτηση επιβατών πάνω από τα επίπεδα που παρατηρήθηκαν πέρυσι, σχεδιάζει να αυξήσει τη χωρητικότητα το δ΄ τρίμηνο και αναμένει να αναφέρει θετικό λειτουργικό αποτέλεσμα για τους τελευταίους τρεις μήνες του 2024.
Τα έσοδα για τους τρεις μήνες έως τον Σεπτέμβριο έφτασαν τα 10,7 δισεκατομμύρια ευρώ, καταγράφοντας ιστορικό υψηλό.
Ο όμιλος αναμένει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια θα παραμείνει ισχυρή τους υπόλοιπους μήνες του έτους, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση. Οι συντελεστές φορτίου που κρατήθηκαν για τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο είναι πολύ υψηλότεροι από τα επίπεδα που παρατηρήθηκαν την ίδια περίοδο πέρυσι και οι κρατήσεις παραμένουν ιδιαίτερα υψηλές για την πρώτη θέση και τη business class, όπως συμπληρώνει.
«Βλέπουμε θετικές τις τάσεις των τιμών και των κρατήσεων για το τέταρτο τρίμηνο», δήλωσαν αναλυτές της Citigroup, σημειώνοντας ότι οι τιμές των εισιτηρίων μειώθηκαν επίσης κατά μικρότερο ποσό απ' ό,τι περίμεναν.
Για ολόκληρο το έτος, η Lufthansa παρέμεινε στις προηγούμενες προσδοκίες της, λέγοντας ότι τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη αναμένεται να κυμαίνονται από 1,4 δισεκατομμύρια ευρώ έως 1,8 δισεκατομμύρια ευρώ, χαμηλότερα από το προηγούμενο guidance που κινείτι περί τα 2,2 δισ. ευρώ.
Ο όμιλος αεροπορικών εταιρειών αναθεώρησε τελευταία φορά τις προοπτικές του για το σύνολο του έτους τον Ιούλιο, λέγοντας τότε ότι το να επιτύχει break even στην ομώνυμη γερμανική μονάδα και ναυαρχίδα του αερομεταφορέα -τη Lufthansa- θα είναι ολοένα και πιο απαιτητικό.
Ο αερομεταφορέας έχει αντιμετωπίσει υψηλά κόστη προσωπικού, καθυστερήσεις αεροσκαφών και αυξανόμενο ανταγωνισμό από τη Μέση Ανατολή και την Ασία. Οι ταλαιπωρίες του είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο τα κέρδη του ομίλου προ τόκων και φόρων μειώθηκαν στα 1,3 δισεκατομμύρια ευρώ από 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ πριν από έναν χρόνο, ανέφερε η εταιρεία.
Ως απάντηση στην επιβράδυνση της επιχειρηματικής δραστηριότητας, συμπεριλαμβανομένης της ανεπαρκούς ανάκαμψης των εταιρικών ταξιδιών μετά την πανδημία, η Lufthansa έχει ξεκινήσει ένα σχέδιο εξοικονόμησης που περιλαμβάνει τη σταδιακή απόσυρση περίπου 50 παλαιότερων αεροσκαφών μεγάλων αποστάσεων στο τελευταίο μέρος της δεκαετίας.
Ο αερομεταφορέας καταργεί επίσης την απευθείας καθημερινή πτήση του από τη Φρανκφούρτη στο Πεκίνο, επειδή τα καύσιμα και τα παλαιότερα αεροσκάφη σε αυτήν την υπηρεσία καθιστούν αυτή τη διαδρομή ασύμφορη εν μέσω κλεισίματος του ρωσικού εναέριου χώρου.