Ο νέος «οδικός χάρτης» του ΣΕΜΑ - Πώς οι Brokers θα διπλασιάσουν τον τζίρο τους

Τετάρτη, 17 Φεβρουαρίου 2021 12:54
Ο νέος «οδικός χάρτης» του ΣΕΜΑ - Πώς οι Brokers θα διπλασιάσουν τον τζίρο τους

Έναν «οδικό χάρτη» μέσω του οποίου οι μεσίτες ασφαλίσεων τα επόμενα χρόνια θα επιδιώξουν να διπλασιάσουν την παραγωγή τους, από τα 500 εκατ. ευρώ που είναι σήμερα, στο 1 δισ. ευρώ, περιέγραψε ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων, κ. Μιχάλης Τζωρτζωρής, μιλώντας στο πλαίσιο της 1ης ψηφιακής ημερίδας του ΣΕΜΑ, με τίτλο «Branding SEMA - Rebranding Brokers».

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, βασική προϋπόθεση για την επίτευξη αυτού του στόχου είναι οι λήπτες της ασφάλισης να ενημερωθούν εμπεριστατωμένα για τα οφέλη που έχουν να αποκομίσουν ζητώντας για την κάλυψή τους τη συνδρομή των πλέον εξειδικευμένων και έμπειρων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, που δεν είναι άλλοι από τους μεσίτες ασφαλίσεων.

«Είναι στο δικό μας χέρι, στο χέρι των μεσιτών ασφαλίσεων, να μεταφέρουμε τα σωστά μηνύματα στο ασφαλιζόμενο κοινό ώστε να το φέρουμε ακόμη πιο κοντά μας. Για την επίτευξη του κρίσιμου αυτού στόχου θα πρέπει να δράσουμε από κοινού, με συντονισμό και υπό την ομπρέλα του ΣΕΜΑ», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Μιχάλης Τζωρτζωρής, για να προσθέσει ότι μέσα από έναν ισχυρό φορέα οι μεσίτες ασφαλίσεων θα επιτύχουν μεγαλύτερη ισχύ στο επιχειρείν.

Στο πλαίσιο αυτό, συμπλήρωσε ο Πρόεδρος του Συνδέσμου, «το πλάνο μας «Branding ΣEMA» αποτελεί ένα πρώτο βήμα για την περαιτέρω διείσδυση μας στην αγορά, έχοντας ήδη εξασφαλίσει τα χαρακτηριστικά ενός θεσμικού, σύγχρονου, οικονομικά υγιή και αυξημένου κύρους φορέα. Στη στρατηγική αυτή πρέπει να στηριχτούμε ώστε να οδηγηθούμε στη 2η φάση του σχεδίου μας που ονομάζουμε «Rebranding Brokers». Και για επιτύχουμε τον στόχο μας απαιτούνται 5 + 1 προϋποθέσεις» πρόσθεσε ο κ. Μ. Τζωρτζωρής αναφέροντας «το μακρόπνοο πλάνο, την οικονομική ισχύ, το κύρος, την αξιοπιστία, τη μεθοδολογία και το κυριότερο όλων» όπως είπε «τη στήριξη του συνόλου των μελών του Συνδέσμου. Δεν πρέπει να λείπει κανείς από αυτή την προσπάθεια» συμπλήρωσε με έμφαση.

Στις έως τώρα δράσεις του Διοικητικού Συμβουλίου του φορέα με στόχο το Branding του ΣEMA και απώτερο σκοπό το Rebranding των Brokers, αναφέρθηκαν μέλη της διοίκησης του Συνδέσμου, με τον κ. Μιχάλη Τζωρτζωρή να αναφέρει νωρίτερα ότι τα δύο τελευταία χρόνια αναλήφθηκαν συνολικά 263 δράσεις, μεταξύ των οποίων συναντήσεις με φορείς, διοικητικά συμβούλια, δημόσιες τοποθετήσεις, ενημερωτικά δελτία, εκδηλώσεις, δράσεις Επικοινωνίας και Marketing, εκδόσεις, ενέργειες υποδομών, και συνεντεύξεις τύπου.

Οι τοποθετήσεις των υπολοίπων μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΜA ήταν:

Ζαφειρίου Γιώργος - Γενικός Γραμματέας ΣΕΜΑ

Από την πλευρά του, ο γενικός γραμματέας του ΣΕΜΑ, κ. Γιώργος Ζαφειρίου, ενημέρωσε για την διαπραγμάτευση με την ΟΑΣΕ για τη σύναψη της Κλαδικής Σύμβασης Μισθοδοσίας καθώς για την ψήφιση του νέου εργατικού νόμου 4635/2019, που δεν επιτρέπει την μονομερή προσφυγή εκ μέρους των συνδικαλιστικών φορέων.

Αλφιέρης Κωστής - Αντιπρόεδρος ΣΕΜΑ

Στην πληθωρική συμμετοχή έξι μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΜΑ στο 21ο Insurance & Reinsurance Conference της ΕΑΕΕ στην Ύδρα, αναφέρθηκε ο κ. Κωστής Αλφιέρης, Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου, τονίζοντας ότι τo meeting στην Ύδρα αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία να ενισχυθεί η εικόνα του ΣΕΜΑ, καθότι στο πλαίσιο της διοργάνωσης ο Σύνδεσμος βρέθηκε κοντά στην πλειονότητα των CEOs της αγοράς, πέρασε προς όλους ένα μήνυμα ενότητας, συμφώνησε νέες χορηγίες και έλαβε την απόφαση να επιμείνει διοργανωτικά στις μεγάλες εκδηλώσεις.

Χατζηθεοδοσίου Τάσος - Υπεύθυνος Επικοινωνίας ΣΕΜΑ

Στη στρατηγική επικοινωνίας του ΣΕΜΑ αναφέρθηκε το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και υπεύθυνος της Επιτροπής Επικοινωνίας του Συνδέσμου, κ. Τάσος Χατζηθεοδοσίου, υπογραμμίζοντας τη δημιουργία του νέου site, του www.sema.gr και, παράλληλα, του blog www.brokerstime.gr, που προσέφεραν νέα βήματα επικοινωνίας σε όλους τους μεσίτες - μέλη του ΣΕΜΑ, με αποτέλεσμα σε ένα χρόνο το site να κερδίσει περίπου 9.000 επισκέπτες και 14.000 επισκέψεις και το blog 7.000 επισκέπτες και 40.000 επισκέψεις. Παράλληλα, όπως σημείωσε ο κ. Τάσος Χατζηθεοδοσίου, το Broker’s Time απέκτησε μεγαλύτερη εξωστρέφεια με την ύλη του να επικεντρώνεται ανά τεύχος και σε διαφορετικό κλάδο της αγοράς, όπως η Ελληνική Ναυτιλία, ο Ελληνικός Τουρισμός ή η Βιομηχανία Φαρμάκων, καθώς και σε βασικούς τομείς της οικονομίας με χαρακτηριστικότερους την Πράσινη Ενέργεια και την Τεχνολογία. Όσο για το εξώφυλλό του, όπως είπε, φιλοξενεί, πλέον, σημαίνουσες προσωπικότητες της επιχειρηματικής και ακαδημαϊκής κοινότητας της χώρας. «Η Στρατηγική Επικοινωνίας του ΣΕΜΑ βασίζεται σε τέσσερις πυλώνες, την αύξηση της αναγνωρισιμότητας, τη διείσδυση στην επιχειρηματικότητα, νέα βήματα εξωστρέφειας και νέες πηγές εσόδων» συμπλήρωσε ο κ. Χατζηθεοδοσίου.

Αλίκη Βιτάλη - Υπεύθυνη Μελών ΣΕΜΑ

Στις νέες υποδομές του ΣΕΜΑ αναφέρθηκε η κ. Αλίκη Βιτάλη, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου, τονίζοντας ότι αποτέλεσαν μέρος του σχεδίου εκσυγχρονισμού του ΣΕΜΑ και αφορούσαν στη δημιουργία cloud server για τη βελτίωση της ασφάλειας των αρχείων του Συνδέσμου και την εξασφάλιση real time πρόσβασης σε αυτά, στην οργάνωση του financial statement μέσω του οποίου διασφαλίστηκε η απόλυτη διαφάνεια στη διαχείριση των οικονομικών, στο email marketing, μια νέα πλατφόρμα επικοινωνίας με τα μέλη και το αρχείο επικοινωνίας, στο 4ο Strategy Planning για τη σωστή δράση των επιτροπών και τη συνέχιση του έργου τους, στο αρχείο καταγραφής μέσω του οποίου τα μέλη έχουν ενημέρωση για τις δράσεις του ΣΕΜΑ, στα συστήματα τηλεδιασκέψεων τα οποία χρηματοδοτήθηκαν από το Διοικητικό Συμβούλιο και στα νέα γραφεία του Συνδέσμου που εξασφάλισαν στη διοίκηση νέους ανανεωμένους και σύγχρονους χώρους.

Δράκου Βασιλική - Ταμίας ΣΕΜΑ

Στην οικονομική διαχείριση του ΣΕΜΑ αναφέρθηκε η κ. Βασιλική Δράκου, Ταμίας του Διοικητικού Συμβουλίου, τονίζοντας ότι η διοίκηση εκπόνησε ένα σχέδιο μείωσης των δαπανών και αύξησης των εσόδων, ενώ, παράλληλα λειτούργησε ένα σύστημα παρακολούθησης των ταμειακών ροών. Μέσα από συντονισμένες ενέργειες ο ΣΕΜΑ πέτυχε την πλήρη εξυγίανση του ταμείου του, τον εξορθολογισμό των εξόδων, την εξασφάλιση μεγαλύτερης ρευστότητας καθώς και τη διαμόρφωση υψηλότερου αποθεματικού, μέσω του οποίου θα μπορέσει να χρηματοδοτήσει νέες δράσεις, μεταξύ των οποίων και μια καμπάνια ανάδειξης του Μεσίτη στα Social Media.

Ζαφειρίου Γιώργος - Γενικός Γραμματέας ΣΕΜΑ

Τέλος, στα SEMA EVENTS αναφέρθηκε ο γενικός γραμματέας του ΣΕΜΑ, κ. Γιώργος Ζαφειρίου, σημειώνοντας ότι, η ιδέα γεννήθηκε στο τελευταίο συνέδριο της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος στην Ύδρα και σκοπό έχει «την ενίσχυση των σχέσεων μεταξύ των ασφαλιστικών εταιριών και του ΣΕΜΑ και, ήδη, από τις διοργανώσεις που έγιναν μέχρι και το ξέσπασμα της πανδημίας η αλληλεπίδραση των φορέων ήταν αμφίδρομη και η ενίσχυση του κύρους, της φήμης και της αναγνώρισης του Συνδέσμου αισθητή».

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok