Μινέττα Ασφαλιστική: Πιστοποιήθηκε για την ικανοποίηση πελατών και τη διαχείριση παραπόνων

Τετάρτη, 12 Ιανουαρίου 2022 19:56
Μινέττα Ασφαλιστική: Πιστοποιήθηκε για την ικανοποίηση πελατών και τη διαχείριση παραπόνων

H Mινέττα Ασφαλιστική, στο πλαίσιο του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας, και επιπρόσθετα του ISO 9001 που εφαρμόζει επί σειρά ετών, έλαβε βεβαίωση συμμόρφωσης σύμφωνα με τις απαιτήσεις του προτύπου ISO 10002:2018 που αφορά στην ικανοποίηση πελατών και στη διαχείριση παραπόνων.

Συγκεκριμένα, εφαρμόζοντας τις οδηγίες ISO 10002, η Εταιρία λειτουργεί βάσει Συστήματος Διαχείρισης Παραπόνων, που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του προτύπου.

Το Σύστημα Διαχείρισης Παραπόνων, έχει δημιουργηθεί λαμβάνοντας υπόψη:

- Τις ρυθμιστικές απαιτήσεις
- Τις οικονομικές, λειτουργικές και οργανωτικές απαιτήσεις
- Τη σχετική ανατροφοδότηση από πελάτες, προσωπικό και άλλα ενδιαφερόμενα μέρη

Βασική επιδίωξη της Εταιρίας παραμένει η συνεχής βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών της, με σκοπό την περαιτέρω διεύρυνση του οφέλους που προσλαμβάνουν οι ασφαλισμένοι, αλλά και οι συνεργάτες της.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok