Πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένoς...
Ένας Βρετανός τουρίστας επιχείρησε να εξαπατήσει την TUI και το ξενοδοχείο που διέμενε στο Πράσινο Ακρωτήρι, αλλά δεν υπολόγισε πως το Facebook θα τον πρόδιδε.
Ο τουρίστας επικαλέσθηκε ασθένεια κατά τη διάρκεια των διακοπών του και κατήγγειλε πως έφταιγε το ξενοδοχείο για το κακό φαγητό και τις κακές συνθήκες υγιεινής. Έτσι ζήτησε από την ΤUI να του επιστραφεί ένα μέρος από το κόστος του ταξιδιού.
Ωστόσο, η εταιρεία έψαξε και βρήκε φωτογραφίες που είχε αναρτήσει ο ίδιος στον λογαριασμό του στο facebook, στις οποίες φαινόταν ότι έχαιρε άκρας υγείας και διασκέδαζε, ενώ ταυτόχρονα εκθείαζε και το φαγητό του ξενοδοχείου ως το καλύτερο που είχε φάει στη ζωή του!
Μετά από αυτά, το Δικαστήριο του Καρντίφ, του επέβαλε χρηματική ποινή που ξεπερνά τα 21.000 ευρώ.
Να σημειώσουμε ότι δεν είναι η πρώτη φορά που αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται ως αποδεικτικά στοιχεία στις αίθουσες των Δικαστηρίων. Αρκετές φορές έχουν χρησιμοποιηθεί και από ασφαλιστικές εταιρείες, οι οποίες κατάφεραν να καταρρίψουν τους -ψευδείς- ισχυρισμούς ασφαλισμένων τους.