Συγκεκριμένα, οι ναυτιλιακές εταιρείες ανέρχονται σήμερα στις 668 από 690 που ήταν πέρυση. Συνολικά από το 2011 έχουν κλείσει 94 εταιρείες, μείωση που αγγίζει το 12%.
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα οι εταιρείες με στόλο πάνω από 25 πλοία ελέγχουν πλέον το 55% της συνολικής χωρητικότητας του ελληνόκτητου στόλου. Μάλιστα ο αριθμός τους αυξήθηκε από 35 σε 40.
Οι μεγάλες εταιρείες φαίνεται αποκτούν νεότερους και πιο σύγχρονους στόλους. Η συνολική χωρητικότητα της συγκεκριμένης κατηγορίας με πλοία ηλικίας έως 9 ετών, από 90,6 εκατομμύρια τόνους το 2013 έφθασε τους 124,04 εκατομμύρια το 2014 ποσοστό αύξησης 37%. Οι μεγάλες αυτές εταιρείες με τους νεότερους στόλους αυξήθηκαν από 14 σε 22. Οι πλοιοκτήτες με στόλο χωρητικότητας άνω του ενός εκατομμυρίου τόνους ελέγχουν πλέον το 74% του ελληνόκτητου στόλου από 71,3% στο 74% και ο αριθμός τους έφθασε τις 63 από 61 τον περασμένο χρόνο.
Οι στόλοι με πλοία ηλικίας κατά μέσο όρο άνω των 20 ετών μειώθηκαν κατά 46 τον αριθμό ποσοστό 14,7%. Από το 2011 έχουν μειωθεί κατά 35% και από 411 είναι τώρα 266.
Οι εταιρείες με στόλο ηλικίας από 15 έως 19 έτη μειώθηκαν αριθμητικά κατά 10.
Τέλος, οι μικρότερης δυναμικότητας ελληνικών συμφερόντων εταιρείες που ελέγχουν ένα με δύο πλοία μειώνονται συνεχώς. Από το 2011 ο αριθμός τους από 350 κατέβηκε στις 274.