Scoot: Αναστολή πτήσεων προς Αθήνα και Βερολίνο ως και τον Μάρτιο του 2021

Τρίτη, 09 Ιουνίου 2020 15:14
Scoot: Αναστολή πτήσεων προς Αθήνα και Βερολίνο ως και τον Μάρτιο του 2021

Η Scoot βρίσκεται σε στενή συνεργασία με τους κανονιστικούς φορείς και τους ειδικούς στον τομέα της υγείας ώστε να θέσει σε εφαρμογή μία ολοκληρωμένη σειρά ενισχυμένων μέτρων για την εξασφάλιση των υψηλότερων δυνατών προδιαγραφών υγιεινής δίνοντας έτσι στους πελάτες της την σιγουριά πως με την Scoot θα πετούν πάντοτε με ασφάλεια. 

Ήδη από τη στιγμή που ξέσπασε η επιδημία του κορωνοϊού, η Scoot έχει λάβει πρόσθετα μέτρα για τη διαφύλαξη της υγείας των πελατών και του πληρώματός.

Με την επανέναρξη των περισσότερων πτήσεων στο αεροδρόμιο Changi της Σιγκαπούρης από τον Ιούνιο του 2020, η Scoot θα ενισχύσει περαιτέρω τα επιχειρησιακά της πρωτόκολλα εισάγοντας πρόσθετα υγειονομικά μέτρα πρόληψης ώστε οι πελάτες της να ταξιδεύουν με ισχυρό αίσθημα ασφάλειας και εμπιστοσύνης.

Από τον Ιούνιο η Scoot εκτελεί δρομολόγια προς έξι προορισμούς: Γκουάνγκτζου, Χονγκ Κονγκ, Ιπο, Κουτσίνγκ, Πενάνγκ και Πέρθη. Λόγω της αναμενόμενης μικρής ζήτησης που προκύπτει από τον COVID-19, η Scoot θα αναστείλει προσωρινά τα δρομολόγια Αθήνα-Σιγκαπούρη και Βερολίνο-Σιγκαπούρη έως τα τέλη Μαρτίου 2021. Οι πελάτες με τις υπάρχουσες επηρεαζόμενες κρατήσεις θα ειδοποιηθούν άμεσα και θα έχουν δύο επιλογές: είτε επιστροφή χρημάτων 100% μέσω της αρχικής μεθόδου πληρωμής είτε επιστροφή χρημάτων 120% σε κουπόνια Scoot τα οποία ισχύουν για 12 μήνες.

Ακολουθούν αναλυτικά όλες οι πρόσθετες προφυλάξεις που έχει λάβει η Scoot σε όλες τις πτήσεις της:

1. Κατά την κράτηση θέσεων στις πτήσεις

α) Προσωρινή αναστολή προϊόντων και υπηρεσιών
Η Scoot θα αναστείλει ορισμένα προϊόντα και υπηρεσίες για την ελαχιστοποίηση της επαφής μεταξύ πληρώματος και πελατών.
Αναστέλλονται τα παρακάτω προϊόντα και υπηρεσίες:
Πακέτα κράτησης και πρόσθετες υπηρεσίες των θέσεων FlyBagEat και ScootPlus
Board Me First (προτεραιότητα επιβίβασης)
Επιπλέον χειραποσκευή στην καμπίνα
Online επιλογή θέσεων
Αλλαγή και αναβάθμιση θέσης στη διάρκεια της πτήσης
Snooze Kit (Πακέτο με είδη ύπνου, μάσκα, κουβέρτα και μαξιλάρι λαιμού)
Τα γεύματα και τα ποτά δεν θα είναι διαθέσιμα για αγορά διαδικτυακά και μέσα στο αεροσκάφος, πακέτα τροφίμων θα τοποθετούνται σε θέσεις όπου κρίνεται απαραίτητο.
Επίσης, δεν θα πραγματοποιούνται αγορές αφορολόγητων προϊόντων.


2. Πριν από την επιβίβαση

α) Υποβολή έντυπων πιστοποιητικών κατάστασης υγείας
Οι πελάτες πρέπει να συμπληρώσουν μία έντυπη βεβαίωση για την κατάσταση της υγείας τους πριν από την πραγματοποίηση του check-in. Οι έντυπες φόρμες μπορούν να συμπληρωθούν στα γκισέ check-in της Scoot ή μέσω ηλεκτρονικής φόρμας, 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη πτήση.
β) Χρήση μάσκας
Όλοι οι πελάτες πρέπει να φορούν μάσκα προκειμένου να επιβιβαστούν στην πτήση τους. Η μάσκα θα πρέπει να παραμένει φορεμένη σε όλη τη διάρκεια της πτήσης.
γ) Θερμομέτρηση επιβατών
Ο έλεγχος θερμοκρασίας θα πραγματοποιείται πριν από την επιβίβαση και πελάτες με θερμοκρασία 37,5 βαθμούς κελσίου και άνω (ή αναλόγως το όριο βάσει τοπικού κανονισμού) δεν θα επιτρέπεται να επιβιβάζονται. Αυτοί οι πελάτες μπορούν να κάνουν εκ νέου κράτηση για να ταξιδέψουν όταν αναρρώσουν ή μπορούν να καλέσουν το τηλεφωνικό κέντρο της Scoot, ώστε να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων.
δ) Όριο αποσκευών καμπίνας
Μέχρι πρότινος, η Scoot επέτρεπε αποσκευές έως και 10 κιλών στην Economy Class. Από την 1η Ιουνίου 2020, η Scoot θα επιτρέπει σε κάθε πελάτη μία μικρή αποσκευή βάρους έως 3 κιλά που θα πρέπει να τοποθετείται κάτω από το κάθισμα μπροστά τους, ώστε να διευκολύνεται η τήρηση των ασφαλών αποστάσεων μεταξύ των επιβατών κατά την επιβίβαση και την αποβίβαση . Οι υπόλοιπες αποσκευές καμπίνας (έως 7 κιλά) θα περνάνε από το check-in χωρίς χρέωση.
ε) Check-in με Self-service
Για να ελαχιστοποιήσει τις αλληλεπιδράσεις φυσικής παρουσίας, η Scoot ενθαρρύνει τους πελάτες να κάνουν check-in online στο FlyScoot.com ή μέσω της εφαρμογής για κινητά. Εναλλακτικά, μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα αυτοεξυπηρετούμενα περίπτερα check-in και τις εγκαταστάσεις αυτόματου check-in των αποσκευών στο αεροδρόμιο Changi.
στ) Εφαρμογή μέτρων για τήρηση ασφαλών αποστάσεων
Θα ληφθούν μέτρα τήρησης των ασφαλών αποστάσεων στις πύλες εισόδου και στα σημεία αναμονής, συμπεριλαμβανομένων των περιπτέρων check-in, των πυλών ασφαλείας και πριν από κάθε επιβίβαση.

3. Κατά τη διάρκεια της πτήσης

α) Αντιστοίχιση καθίσματος για ιχνηλάτηση επαφών και ασφαλείς αποστάσεις
Για τη διευκόλυνση της ιχνηλάτησης επαφών και της τήρησης ασφαλούς απόστασης, στους πελάτες θα δοθούν θέσεις κατά το check in. Όπου είναι δυνατόν, η Scoot θα προσπαθήσει να κρατήσει μαζί τα άτομα που ταξιδεύουν με μέλη της οικογένειας ή τους πελάτες με την ίδια ίδια κράτηση. Οι πελάτες δεν θα πρέπει να αλλάζουν θέση κατά την διάρκεια της πτήσης.
β) Αλλαγές στις υπηρεσίες πτήσης
Όλες οι πτήσεις της Scoot θα λειτουργούν με περιορισμένες υπηρεσίες χωρίς δυνατότητα πώλησης τροφίμων και ποτών ή αφορολόγητων αγορών. Αναψυκτικά που έχουν συσκευαστεί σύμφωνα με αυστηρά πρότυπα ασφάλειας για τις συσκευασίες τροφίμων, θα τοποθετηθούν στα καθίσματα ώστε να περιοριστούν οι φυσικές αλληλεπιδράσεις μεταξύ των πελατών και του πληρώματος.
γ) Διατήρηση της μάσκας σε όλη την πτήση
Οι πελάτες υποχρεούνται να φοράνε τις μάσκες τους σε όλη τη διάρκεια της πτήσης, εκτός από συγκεκριμένες περιπτώσεις (π.χ. κατανάλωση φαγητού ή ποτού, λήψη φαρμάκων).
δ) Τήρηση μέτρων ασφαλούς απόστασης
Οι πελάτες υποχρεούνται να τηρούν τα ασφαλή μέτρα απόστασης όταν δεν είναι καθισμένοι στη θέση τους, κατά την επιβίβαση και την αποβίβαση, καθώς και κατά την αναμονή για χρήση της τουαλέτας.
ε) Υγιεινή καμπίνας
Η Scoot θα προσφέρει απολυμαντικά χεριών σε όλες τις πτήσεις για χρήση από τους πελάτες και το πλήρωμα. Οι τουαλέτες θα καθαρίζονται και θα απολυμαίνονται τακτικά, τουλάχιστον τρεις φορές μέσα σε μία ώρα.
στ) Αφαίρεση εντύπων από τα καθίσματα
Τα έντυπα που υπάρχουν στα καθίσματα όπως το Scoot Café Menu, το περιοδικό Scoot in-flight και ο κατάλογος αφορολόγητων αγορών Scootalogue έχουν αφαιρεθεί από τις θήκες των καθισμάτων.Η κάρτα με τις οδηγίες ασφαλείας καθώς και η χάρτινη σακούλα θα παραμείνουν.
ζ) Συστήματα φιλτραρίσματος αέρα HEPA
Τα αεροσκάφη της Scoot είναι εξοπλισμένα με συστήματα φιλτραρίσματος αέρα καμπίνας που διαθέτουν φίλτρα υψηλής απόδοσης (σύστημα HEPA), τα οποία είναι έως και 99,98% αποτελεσματικά στην παγίδευση μικροσκοπικών σωματιδίων, όπως βακτήρια και ιοί. Τα συγκεκριμένα φίλτρα έχουν παρόμοια απόδοση με εκείνα που χρησιμοποιούνται σε νοσοκομεία και αντικαθίστανται σε τακτά χρονικά διαστήματα και σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή. Ο αέρας ρέει μέσα και έξω από την καμπίνα σε συνεχή βάση, από πάνω προς τα κάτω, με τον αέρα καμπίνας να ανανεώνεται κάθε δύο έως τρία λεπτά (20 έως 30 φορές την ώρα).
η) Πρωτόκολλο χειρισμού μολυσματικών ασθενειών
Η Scoot έχει προβλέψει ένα σύνολο τυποποιημένων διαδικασιών λειτουργίας για μέλη του πληρώματος που θα χρειαστεί να διαχειριστούν έκτακτης ιατρικές καταστάσεις, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης και του διαχωρισμού πελατών που ενδέχεται να εμφανίσουν συμπτώματα δυνητικά μολυσματικών ασθενειών κατά τη διάρκεια των πτήσεων. Έχει προβλεφθεί και η ύπαρξη ξεχωριστού καθιστικού για τους επιβάτες που θα εκδηλώσουν αδιαθεσία.

θ) Προληπτικά μέτρα για το πλήρωμα καμπίνας και τους πιλότους
Όλο το πλήρωμα της Scoot υποβάλλεται σε θερμομέτρηση πριν από κάθε πτήση, υποχρεούται να παρακολουθεί και να αναφέρει τακτικά την κατάσταση της υγείας του, ενώ πρέπει να φορά τον κατάλληλο Εξοπλισμό Προσωπικής Προστασίας όσο είναι σε υπηρεσία. Για το πλήρωμα της Scoot, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει μάσκα, γάντια και ασπίδα προσώπου. Τα μέλη του πληρώματος έχουν πλήρη επίγνωση πως σε περίπτωση που αισθανθούν αδιαθεσία, θα πρέπει να αναζητήσουν άμεσα ιατρική βοήθεια και να μην παρουσιαστούν στην εργασία τους. Τα μέλη του πληρώματος που παρουσιάζονται για εργασία δεν πρέπει να έχουν κανένα σύμπτωμα ή να έχουν έρθει σε επαφή με επιβεβαιωμένα ή ύποπτα κρούσματα COVID-19. Το πλήρωμα θα παραμένει επίσης καθισμένο σε ένα ορισμένο τμήμα του αεροσκάφους, τουλάχιστον 2 μέτρα μακριά από τους επιβάτες και θα κάνει χρήση ξεχωριστής τουαλέτας.

4. Μετά την πτήση

α) Εντατικοποίηση των διαδικασιών απολύμανσης αεροσκαφών
Η Scoot έχει εντείνει τις διαδικασίες για τον καθαρισμό και την απολύμανση των αεροσκαφών, η οποία περιλαμβάνει τον ενδελεχή καθαρισμό των εσωτερικών χώρων του αεροσκάφους, με απολύμανση όλων των επιφανειών, βαθύ καθαρισμό των συστημάτων τουαλέτας του αεροσκάφους με τα κατάλληλα απολυμαντικά, και προσεκτικό έλεγχο για να διασφαλιστεί ότι το απολυμαντικό σπρέι έχει διαχυθεί ομοιόμορφα σε όλα επιφάνειες στο εσωτερικό του αεροσκάφους. Τα απολυμαντικά ψεκασμού αερολύματος αναβαθμίζονται επίσης ως εφεδρική εναλλακτική, σε περίπτωση που δεν είναι διαθέσιμες οι τυπικές διαδικασίες απολύμανσης.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok