ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Σημείο Εξυπηρέτησης κωφών επισκεπτών με χρήση της εφαρμογής IRIS

Τετάρτη, 25 Σεπτεμβρίου 2019 14:40
ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Σημείο Εξυπηρέτησης κωφών επισκεπτών με χρήση της εφαρμογής IRIS

Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική προχώρησε, πρώτη από τον ασφαλιστικό κλάδο, στη δημιουργία σημείου για την καλύτερη εξυπηρέτηση των βαρήκοων ή κωφών επισκεπτών της, με τη χρήση της εφαρμογής IRIS (relay service).

Συγκεκριμένα, χρησιμοποιώντας την εφαρμογή, η οποία δημιουργήθηκε από την εταιρεία BEVICA σε συνεργασία με το ΕΙΚ (Εθνικό Ίδρυμα Κωφών), ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να λάβει άμεσα διερμηνεία από και προς τη νοηματική γλώσσα, με εξ’ αποστάσεως διερμηνέα. Για τον σκοπό αυτό διαμορφώθηκε ειδικός προσβάσιμος χώρος στα κεντρικά γραφεία της Εταιρείας, στον οποίο έχει τοποθετηθεί ηλεκτρονική συσκευή, μέσω της οποίας επιτυγχάνεται άμεση και ασφαλής σύνδεση με το Εθνικό Ίδρυμα Κωφών.

Η ΜΙΝΕΤΤΑ θα συνεχίσει να προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο, όπως βέβαια και στις κοινωνικές ομάδες που χρειάζονται μεγαλύτερη υποστήριξη, κάτι άλλωστε που αποτελεί και βασικό πυλώνα των δράσεων κοινωνικής υπευθυνότητας της Εταιρείας.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok