Saint-Gobain Autover Hellas: H Σοφία Δροσινού νέα Marketing Manager
Σάββατο, 07 Νοεμβρίου 2020 13:47Νέα Marketing Manager ορίσθηκε η Σοφία Δροσινού στη Saint-Gobain Autover Hellas.
Η Σοφία Δροσινού θα ηγηθεί του τμήματος Marketing και θα είναι υπεύθυνη τόσο για την προώθηση του δικτύου/προϊόντος/υπηρεσιών/εταιρικής επικοινωνίας όσο και για την διαχείριση του προϊόντος.
Έχει πτυχίο (B.Sc.) και μεταπτυχιακό τίτλο (M.Sc.) σπουδών από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στη Διοικητική Επιστήμη & Τεχνολογία και στη Διοίκηση Υπηρεσιών και διαθέτει πολυετή εμπειρία στο e-Commerce, Digital Marketing και Product Management σε εταιρίες όπως η Aegean Airlines, Dixons South East Europe, Colgate-Palmolive.
Η Saint-Gobain Autover Hellas, στις δύσκολες συγκυρίες που διανύουμε, αναπτύσσεται διαρκώς και επενδύει στο σημαντικότερο κεφάλαιο της που είναι το ανθρώπινο.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Everest Insurance Launches in Australia, Expands Asia Pacific Business -
Δρ. Νίκος Τσάκος (TEN): 2 δισ. δολ. για έναν 100% πράσινο στόλο -
Όμιλος Mitsis: Δύο νέες ξενοδοχειακές μονάδες στην Κέρκυρα -
Αύξηση κατά 29,3% σημείωσαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων τον Απρίλιο -
EUROBANK 1Q2024 Financial Results -
Συνάντηση Γ. Γεραπετρίτη με τον Υπουργό Εξωτερικών της Αιγύπτου την Δευτέρα (20.05)