Η Honor λανσάρει Smart TV

Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2019 10:27

Μια smart TV με μοναδικά χαρακτηριστικά αναμένεται να λανσάρει μέσα στους επόμενους μήνες η Honor.

Σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής της, George Zhao, πρόθεση της εταιρείας δεν είναι να μπει στη συγκεκριμένη αγορά παίζοντας το παιχνίδι του πολέμου των τιμών, αλλά να παρουσιάσει μια συσκευή που θα διαθέτει καινοτόμες δυνατότητες. «Δεν θα είναι μια τηλεόραση, θα είναι το μέλλον των τηλεοράσεων», ανέφερε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι η εταιρεία θα εστιάσει στην καινοτομία, παρουσιάζοντας προϊόντα υψηλής τεχνολογίας, αντί να μπει στη διαδικασία να ανταγωνιστεί τα ήδη υπάρχοντα προϊόντα σε μια έτσι κι αλλιώς κορεσμένη αγορά.

Οι δηλώσεις του κ. Zhao είναι η πρώτη επίσημη τοποθέτηση στελέχους της Honor για την είσοδο στις τηλεοράσεις, μια αγορά για την οποία φημολογείται ότι και η Huawei έχει αντίστοιχες επιδιώξεις. Μάλιστα, σε προηγούμενο δημοσίευμά του το πρακτορείο Nikkei είχε αναφέρει ότι η Huawei θα παρουσίαζε μέσα στο 2019 την πρώτη 5G 8K τηλεόραση της αγοράς.

Από την πλευρά του ο κ. Zhao δεν μπήκε σε τεχνικές λεπτομέρειες, όμως σκιαγράφησε το ρόλο που θα ήθελε να παίζει στο σαλόνι/σπίτι του καταναλωτή η τηλεόραση της Honor. «Θα εξυπηρετεί όλο το νοικοκυριό, όχι μόνο ψυχαγωγώντας το, αλλά παρέχοντας επιπλέον πλήθος πληροφοριών αλλά και λειτουργώντας ως hub για τη διαχείριση των έξυπνων συσκευών του σπιτιού», ανέφερε, σημειώνοντας ότι οι τηλεοράσεις έχουν χάσει από τα smartphones το ρόλο που είχαν στο παρελθόν και η πρόθεση της Honor είναι να φέρει πίσω τη «χαμένη αίγλη» τους. 

H Honor για το πρώτο τετράμηνο του 2019 κερδίζει την πρώτη θέση σε online πωλήσεις στην Κίνα με 24% μερίδιο αγοράς, το οποίο την καθιστά ως ένα από τα πιο δημοφιλή brand, ιδιαίτερα στο νεανικό κοινό, ενώ στις επόμενες θέσεις βρίσκονται οι εταιρίες XIAOMI (22%), HUAWEI (16%), APPLE(10%) και VIVVO (7%), σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Counter Point Research.

Οι πωλήσεις στην Κίνα κατά το πρώτο τρίμηνο του 2019 σημείωσαν μείωση 8% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με την συγκεκριμένη έκθεση, ενώ οι το μερίδιο των online πωλήσεων στην κινεζική αγορά μειώθηκε σε 24% το α΄ τρίμηνο του 2019 από 28% το τέταρτο τρίμηνο του 2018.

Επιπλέον, σημαντικά σημεία της έρευνας είναι τα εξής:

- Στο πρώτο τετράμηνο του 2019, τα έξη πρώτα brands (HONOR, Xiaomi,Apple, και Huawei) κατέχουν το 84% της κινεζικής αγοράς.

- Η HONOR διατήρησε την πρώτη θέση ως το πρώτο online smartphone brand στην Κίνα, καταλαμβάνοντας το 24% της αγοράς.

- Το online μερίδιο αγοράς της HUAWEI αυξήθηκε και ενισχύθηκε σημαντικά παρόλο την πτωτική τάση που παρουσίασε η κινεζική αγορά smartphones.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok