Ξεκινούν για τελευταία φορά οι ενδιάμεσες εκπτώσεις του Νοεμβρίου

Παρασκευή, 25 Οκτωβρίου 2019 08:13
Ξεκινούν για τελευταία φορά οι ενδιάμεσες εκπτώσεις του Νοεμβρίου

Tην Παρασκευή, 1 Νοεμβρίου, ξεκινούν για τελευταία φορά, όπως όλα δείχνουν, οι ενδιάμεσες φθινοπωρινές εκπτώσεις, με ελάχιστη διάρκεια 10 ημερών.

Για 10 ημέρες στη Θεσσαλονίκη (1-10/11) και για 15 ημέρες στην Αθήνα (1-15/11) θα ισχύσει η εκπτωτική περίοδος, ενώ οι κατά τόπους εμπορικοί σύλλογοι δύνανται να αποφασίσουν την επιμήκυνση της περιόδου. 

Επίσης, η Black Friday στις 29 Νοεμβρίου και η Cyber Monday στις 2 Δεκεμβρίου, θα δώσουν επιπλέον ευκαιρίες στους καταναλωτές να ψωνίσουν σε χαμηλότερες τιμές.

«Ελπίζουμε να μπορέσει να φέρει κοντά καταναλωτές κι επιχειρήσεις. Εκτός απροόπτου, θα είναι η τελευταία φορά γι’ αυτόν τον παρωχημένο θεσμό», δήλωσε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης, καθώς το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων σχεδιάζει να θέσει τέλος στις ενδιάμεσες εκπτώσεις, ικανοποιώντας με αυτόν τον τρόπο ένα πάγιο -εδώ και έξι χρόνια- αίτημα των εμπόρων. Στο πλαίσιο εξορθολογισμού και απλούστευσης της ισχύουσας νομοθεσίας που διέπει τις προσφορές και τις εκπτώσεις, αναμένεται να υπάρξει πλήρης απελευθέρωση των προσφορών, καθώς και αλλαγές ως προς την αναγραφή των τιμών κατά τη διενέργεια εκπτώσεων και προσφορών. Η δε νομοθετική πρωτοβουλία που θα τις καταργήσει, αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή το αργότερο στις αρχές του 2020.

Σύμφωνα με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών, οι εμπορικές επιχειρήσεις θα πρέπει να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή στα εξής:

- Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (διαγεγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική.

- Επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.

- Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»). Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.

- Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν ότι η παλαιά τιμή πώλησης, που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok