DHL Express: Παγκόσμια αύξηση άνω του 70% στο ηλεκτρονικό εμπόριο Β2B μέχρι το 2027

Τετάρτη, 31 Μαρτίου 2021 18:29
DHL Express: Παγκόσμια αύξηση άνω του 70% στο ηλεκτρονικό εμπόριο Β2B μέχρι το 2027

Η DHL Express, ο κορυφαίος πάροχος ταχυμεταφορών στον κόσμο, έδωσε στην κυκλοφορία μία νέα «Λευκή Βίβλο» με τίτλο "The Ultimate B2B E-commerce Guide: Tradition is out. Digital is in" («Ο Απόλυτος Οδηγός Ηλεκτρονικού Εμπορίου Β2Β: Το ψηφιακό εμπόριο διαδέχεται το παραδοσιακό»). Η μελέτη προβλέπει ισχυρή ανάπτυξη για την ηλεκτρονική αγορά Β2Β τα επόμενα χρόνια: έως το 2025, το 80% όλων των B2B συναλλαγών, μεταξύ προμηθευτών και επαγγελματιών αγοραστών θα πραγματοποιούνται μέσα από ψηφιακά κανάλια.

Ο αντίκτυπος της πανδημίας του Covid-19 επηρέασε σημαντικά το ρυθμό της ψηφιοποίησης και την αγοραστική συμπεριφορά των τεχνολογικά ειδημόνων millennials, οι οποίοι έχουν φτάσει πλέον σε ηλικία λήψης επαγγελματικών αποφάσεων B2B και είναι οι κύριοι μοχλοί αυτής της παγκόσμιας ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτό που προβλέπεται για το μέλλον στον τομέα B2B, είναι ήδη ορατό στη σημαντική άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου B2C τα τελευταία χρόνια, όπου η DHL Express παρουσίασε υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, ιδίως κατά τις περιόδους αιχμής (π.χ. Πάσχα, Χριστούγεννα, Black Friday, Cyber Monday). Συνολικά, οι όγκοι του ηλεκτρονικού εμπορίου B2C στο δίκτυο της DHL Express αυξήθηκαν το 2020 κατά περίπου 40%, συγκριτικά με το 2019.

Αυτή η θετική ανάπτυξη της επιχείρησης αντικατοπτρίζεται επίσης στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας για το 2020: Με συνολικά έσοδα 19,1 δισεκατομμύρια ευρώ (+ 11,9% σε ετήσια βάση) και κέρδος 2,7 δισεκατομμύρια ευρώ (+ 34,9%), το τμήμα Express του Ομίλου Deutsche Post DHL έκλεισε το 2020 με το καλύτερο αποτέλεσμα των 50 τελευταίων ετών. Με το παγκόσμιο δίκτυο και το εύρος των βιομηχανιών που εξυπηρετούνται, η DHL Express μπόρεσε να αντιμετωπίσει τις ταχέως μεταβαλλόμενες εμπορικές ροές. Επιπλέον, η παρουσία της σε περισσότερες από 220 χώρες, βοήθησε τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις να παραμείνουν συνδεδεμένοι επιτρέποντάς τους να επιχειρούν σε όλο τον κόσμο, ειδικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid-19.

Με αφορμή τα νέα δεδομένα, ο John Pearson, Διευθύνων Σύμβουλος της DHL Express, δήλωσε: «Ακόμη και σε περιόδους παγκόσμιας διακοπής λειτουργίας, η παγκοσμιοποίηση έχει δείξει την ανθεκτικότητά της, τροφοδοτούμενη από την ψηφιοποίηση και τη δύναμη του παγκόσμιου εμπορίου. Αυτές οι τάσεις έχουν οδηγήσει σε έναν ολοένα αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών που μετατοπίζουν τις δραστηριότητες αγορών τους στο διαδίκτυο. Η πανδημία έχει επιταχύνει αυτήν την εξέλιξη όπως ποτέ άλλοτε, με απότομη άνοδο των επιχειρήσεων που πωλούν τα προϊόντα τους στην παγκόσμια αγορά. Με αυτόν τον τρόπο, το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα logistics παρείχαν τη λύση για το ξεκλείδωμα των τοπικών διακοπών λειτουργίας, τη διατήρηση των οικονομιών σε λειτουργία και τον μετριασμό του αντίκτυπου του Covid-19 σε πολλούς από τους πελάτες μας».

Επιτάχυνση της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω του Covid-19

Δεν ήταν μόνο το ηλεκτρονικό εμπόριο B2C που αναπτύχθηκε λόγω της συνεχιζόμενης ψηφιοποίησης και άλλαξε τη συμπεριφορά των καταναλωτών στις αγορές. Το 2019, πριν την πανδημία, οι παγκόσμιες πωλήσεις σε ιστοσελίδες και αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου είχαν ήδη σημειώσει αύξηση κατά 18.2%, φτάνοντας τα 12.2 τρισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ και ξεπερνώντας, κατά συνέπεια, το μέγεθος της αγοράς του τομέα B2C. Μέσω του Covid-19 και της επακόλουθης επιτάχυνσης της ψηφιοποίησης, ο όγκος του παγκόσμιου ηλεκτρονικού εμπορίου B2B εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 20,9 τρισεκατομμύρια μέχρι το 2027.

Η τεράστια προοπτική στο ηλεκτρονικό εμπόριο B2B καθοδηγείται επίσης από τους Millennials

Η Λευκή Βίβλος που συνέταξε η DHL Express αποκαλύπτει τους παράγοντες που οδηγούν στην ανάπτυξη του παγκόσμιου ηλεκτρονικού εμπορίου B2B: εκτός από τις γενικές τάσεις, όπως είναι η παγκοσμιοποίηση και η ψηφιοποίηση, μία νέα γενιά millennials τεχνολογικού προσανατολισμού αρχίζει να αφήνει το σημάδι της. Ήδη, οι millennials αντιπροσωπεύουν το 73% όλων των επαγγελματικών αποφάσεων αγοράς B2B. Ψηφιακά αναθρεμμένοι, οι εμπειρίες τους στον τομέα B2C μεταφράζονται σε υψηλές προσδοκίες όταν πραγματοποιούν συναλλαγές B2B, ωθώντας τις εταιρείες να επενδύουν σε ψηφιακές λύσεις, όπως πλατφόρμες πώλησης, προσφέροντας παράλληλα μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης.

Η DHL Express επενδύει για να συνεχίσει να ανταποκρίνεται στις υψηλές απαιτήσεις των πελατών

Το 2020 η DHL Express παρέδωσε συνολικά 484 εκατομμύρια αποστολές για τους πελάτες της (B2C και B2B) σε όλο τον κόσμο, περίπου 9% περισσότερες ανά ημέρα συγκριτικά με το 2019. Για να προσαρμοστεί σε αυτήν τη σημαντική ανάπτυξη του δικτύου της, η DHL Express συνεχίζει να επενδύει ετησίως πάνω από 1 δισεκατομμύριο ευρώ σε νέες υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις σε όλο τον κόσμο για να πολλαπλασιάσει την ικανότητα διαχείρισης των αποστολών της (+ 65% από το 2013), να προσλαμβάνει νέους υπαλλήλους (+10.000 από έτος σε έτος) και να εξοπλίζει με νέα εμπορευματικά αεροσκάφη το στόλο της (+20 μονάδες από έτος σε έτος). Σε αυτό το πλαίσιο, η DHL Express ανακοίνωσε πρόσφατα την αγορά οκτώ εμπορευματικών αεροσκαφών Boeing B777 και τη συνεργασία της με την Smartlynx Malta για την προσθήκη δύο Airbus A321 στο στόλο της. Με αυτά τα μέτρα, η DHL Express διασφαλίζει ότι οι πελάτες της ανά τον κόσμο μπορούν να επωφεληθούν από την παγκόσμια έκρηξη του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok