Ferrari: Εισέρχεται στο χώρο της εστίασης και της μόδας

Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2019 09:02
Ferrari: Εισέρχεται στο χώρο της εστίασης και της μόδας

Η Ferrari σχεδιάζει να εκμεταλλευτεί το όνομά της, το λογότυπό της και την εικόνα της για να αυξήσει τα κέρδη της κατά τη διάρκεια του 2020. Το ιταλικό brand ανακοίνωσε μια σειρά από δραστηριότητες εκτός του χώρου της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως το άνοιγμα του πρώτου εστιατορίου και συνεργασία με τον Giorgio Armani.

Το «ανώνυμο» ακόμη εστιατόριο θα ανοίξει στο Maranello της Ιταλίας, την έδρα της επιχείρησης. Η Ferrari θα ενώσει τις δυνάμεις της με τον διάσημο 57χρονο σεφ Massimo Bottura, ο οποίος έχει πολύ κοντά το δικό του εστιατόριο, το Osteria Francescana, ενώ είναι κάτοχος ενός αστεριού Michelin.

Η Ferrari θα επεκτείνει επίσης την παρουσία της στον κόσμο της μόδας μέσω μιας νέας συνεργασίας με τον Giorgio Armani. Η εταιρεία ήδη προσφέρει μια σειρά από ρούχα με το σχέδιο του λογότυπου αλόγου και διάφορα άλλα αξεσουάρ, αλλά τώρα θα παράγει περισσότερα και φτηνότερα προϊόντα. «Η προσεκτικά επιλεγμένη σειρά προϊόντων και αξεσουάρ ένδυσης θα ενσωματώνει το στυλ, τη δημιουργικότητα και την ποιότητα που υποστηρίζουμε ως μάρκα», δήλωσε ο αναπληρωτής CEO Louis Camilleri.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok