Η κυρία Έλλη Παρασκευά αναλαμβάνει επικεφαλής του νέου τμήματος Consumer Experience της Volvo Car Hellas, σύμφωνα με σχετική εταιρική ανακοίνωση.
Συγκεκριμένα, η κα Παρασκευά θα έχει την ευθύνη του Marketing, CRM (Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων) και Data Analytics της εταιρείας. Η Έλλη Παρασκευά διαθέτει επαγγελματική εμπειρία στο CRM, στην ανάλυση δεδομένων και σε προγράμματα βελτίωσης της εμπειρίας του πελάτη.
Ο Νίκος Γιαννουσάς, πρόεδρος της Volvo Car Hellas, δήλωσε σχετικά: «Στη Volvo πιστεύουμε ότι όλα ξεκινούν από τον άνθρωπο και η εμπειρία του πελάτη είναι η πρώτη μας προτεραιότητα. Ο νέος ρόλος του Consumer Experience έρχεται ως επιβεβαίωση της δέσμευσής μας. Καλωσορίζουμε στην εταιρεία μας έναν άνθρωπο με μεγάλη εμπειρία και γνώση στον τομέα του CRM. Θα θέλαμε να ευχηθούμε στην κ. Παρασκευά καλή επιτυχία στον νέο της ρόλο».