Αύξηση κατά 8,6% παρουσίασαν οι πωλήσεις της γερμανικής BMW παγκοσμίως στο γ΄ τρίμηνο, στα 675.680 οχήματα.
Οι πωλήσεις στο εννεάμηνο μειώθηκαν κατά 12,5% σε ετήσια βάση, αποτυπώνοντας τις επιπτώσεις της πανδημίας του κορωνοϊού.
Το brand BMW της εταιρείας εμφάνισε αύξηση πωλήσεων κατά 9,8% στο γ΄ τρίμηνο, παραδίδοντας 585.336 οχήματα.
Στην Κίνα, οι πωλήσεις των BMW και Mini αυξήθηκαν κατά 31% κατά τη διάρκεια της αντίστοιχης περιόδου, ενώ οι πωλήσεις στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 7,1%.
Όσον αφορά στα ηλεκτρικά οχήματα, ο όμιλος BMW παρέδωσε 54.719 οχήματα στο γ΄ τρίμηνο, αύξηση σχεδόν 47% σε ετήσια βάση.