Η Peugeot κατέκτησε την δεύτερη θέση στις πωλήσεις επιβατικών οχημάτων το 2020 στην ελληνική αγορά με 7.926 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 9,8%, σημειώνοντας αύξηση 14,0% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ).
Η διείσδυση της Peugeot αυξάνεται σταθερά τα τελευταία χρόνια στην ελληνική αγορά και επιβεβαιώνει αφενός την επιτυχία της στρατηγικής της μάρκας και αφετέρου τις εξαιρετικές επιδόσεις των μοντέλων της.
Το 2020 η Peugeot ήταν η πρώτη μάρκα στις εταιρικές πωλήσεις με μερίδιο 13,2%, καθώς και η No 1 στις λιανικές στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων με μερίδιο 22,4% -την ίδια στιγμή, στο σύνολο της αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η Peugeot κατετάγη στη δεύτερη θέση με μερίδιο 20,9%.
Το Peugeot 208 απέσπασε την πρώτη θέση στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών με μερίδιο 17,3% και το Peugeot 2008, επίσης την πρώτη, στην κατηγορία των B-SUV με μερίδιο 11,0%. Επίσης, το Rifter απέσπασε και αυτό την πρώτη θέση στην κατηγορία των MPV-M COMBI με μερίδιο 15,3%.
Στην Γαλλία το 2020, σε μια αγορά επιβατικών οχημάτων μειωμένη κατά 25,5%, η Peugeot κατέκτησε μερίδιο αγοράς 18,3 % σημειώνοντας αύξηση του μεριδίου της κατά 1,2 μονάδες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Το μερίδιο λιανικών και εταιρικών πωλήσεων της μάρκας ανήλθε σε 15,4% και 26% αντίστοιχα.
Σημαντική επιτυχία σημείωσε το Peugeot 208, όντας το πρώτο μοντέλο σε πωλήσεις στη Γαλλία με μερίδιο 5,6% επί της συνολικής αγοράς επιβατικών. Επιπλέον, το Peugeot 2008 είναι ο ηγέτης της κατηγορίας B-SUV με μερίδιο 4% επί της συνολικής αγοράς.