H ΒΜW παρουσιάζει τις νέες Χ3 και X4

Παρασκευή, 18 Ιουνίου 2021 13:06
H ΒΜW παρουσιάζει τις νέες Χ3 και X4

Σπορ σχεδιασμός, σύγχρονη αισθητική, ψηφιακή κουλτούρα. Για τη δεύτερη φάση του κύκλου τους, η BMW ανανεώνει τα επιτυχημένα της SAV και SAC μοντέλα της σε επίπεδο εμφάνισης και εξοπλισμού και παράλληλα βελτιώνει τη δομή της γκάμας. Τα επανασχεδιασμένα εμπρός και πίσω τμήματα υπογραμμίζουν τη στιβαρή, off-road αίσθηση και τη σπορ εμφάνιση της τρίτης γενιάς της BMW X3.

Η κουπέ εκδοχή της, η δεύτερη γενιά της BMW X4, υιοθετεί το νέο εμπρός τμήμα του Βαυαρού κατασκευαστή και προσθέτει τη δική της πινελιά με την αποκλειστική εμπρόσθια μάσκα με δομή πλέγματος. Η ανανέωση ολοκληρώνεται με ένα μοντέρνο εσωτερικό, με νέα στοιχεία εξοπλισμού και αναβαθμισμένα συστήματα infotainment.

H ΒΜW παρουσιάζει τις νέες Χ3 και X4
Προηγμένη τεχνολογία κινητήριων συνόλων

Η εισαγωγή της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας με μίζα-γεννήτρια των 48V, τώρα και για όλους τους βενζινοκινητήρες, διευρύνει τις επιλογές συστημάτων κίνησης. Πιο αναλυτικά, στην έκδοση xDrive20d η ισχύς ανέρχεται στους 190 ίππους, στην xDrive30d στους 286 και στην Μ40d στους 340 ίππους. Οι βενζινοκίνητες BMW X3 και X4 xDrive20i αποδίδουν με τη σειρά τους 184 ίππους, με τις εκδόσεις xDrive30i και M40i να "σκαρφαλώνουν" στους 245 και 360 ίππους, αντίστοιχα.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η plug-in υβριδική X3 xDrive30e, η οποία προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ. και παίρνει κίνηση από έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα που προσφέρει χαρακτηριστικά τετρακίνησης. Η συνολική ισχύς του συστήματος είναι 292 ίπποι και μπορεί να αυξηθεί κατά 41 ίππους με προσωρινή χρήση της μέγιστης ισχύος του ηλεκτροκινητήρα.

BMW X4
Οι εκδόσεις Μ Competition για τις νέες X3 και Χ4

Πέραν της ακόμα πιο σπορτίφ εμφάνισης, σημείο αναφοράς των νέων Χ3 Μ Competition και X4 M Competition είναι ο γνωστός κινητήρας από τις νέες Μ3/M4 Competition. Το 6κύλινδρο διαμάντι της BMW με τον σφυρήλατο στρόφαλο και τα πρόσθετα ψυγεία λαδιού και κιβωτίου αποδίδει και εδώ 510 ίππους (έναντι 480 ίππων στις Χ3 Μ Competition και X4 M Competition του 2019), σε συνδυασμό με ροπή 650 Nm εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 3,8 δλ. και τελική ταχύτητα 285 χλμ./ώρα με το προαιρετικό M Driver’s Package.

Άξιο αναφοράς, πέραν του σπορ και 8τάχυτου για την περίσταση κιβωτίου M Steptronic είναι το "οπισθοβαρές" σύστημα τετρακίνησης M xDrive. Εδώ, η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς και μόνο όταν χαθεί η πρόσφυσή των τελευταίων μέρος της ροπής του 6κύλινδρου εν σειρά συνόλου "περνά" και στους εμπρός τροχούς των νέων BMW Χ3 και X4 M Competition. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης των δύο μοντέλων συνεργάζεται τόσο με το DSC, όσο κα με το στάνταρ Active M Differential βελτιστοποιώντας τα οδηγικά χαρακτηριστικά των δύο μοντέλων.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok