Δύο τρισεκατομμύρια γεν (17,59 δισ. δολάρια) σχεδιάζει να δαπανήσει σε χρονικό ορίζοντα πέντε ετών η Nissan Motor Co, προκειμένου να επιταχύνει την ηλεκτροκίνηση των οχημάτων και να «προλάβει» τους ανταγωνιστές της.
Είναι η πρώτη φορά που η τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας, μία από τις πρώτες εταιρείες μαζικής κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων με το μοντέλο Leaf πριν από μια δεκαετία, παρουσιάζει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο ηλεκτροκίνησης.
Η Nissan θα δαπανήσει τα διπλάσια από ό,τι επένδυση την προηγούμενη δεκαετία, για να αποκτήσει ένα μερίδιο της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς οι ανταγωνιστές της, όπως η Toyota Motor και η Tesla, προχωρούν με τα σχέδιά τους για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η Nissan τόνισε πως θα παρουσιάσει 23 ηλεκτροκίνητα οχήματα μέχρι το 2030, συμπεριλαμβανομένων και 15 ηλεκτρικών οχημάτων, και θέλει να μειώσει το κόστος της μπαταρίας λιθίου κατά 65% σε οκτώ χρόνια.
Επίσης σχεδιάζει να εισάγει μπαταρίες solid-state μέχρι τον Μάρτιο του 2029, που ενδεχομένως να αποτελέσουν game changing.
Η μετοχή της εταιρείας υποχωρεί 5,6%. Ορισμένοι αναλυτές μάλιστα δηλώνουν ότι δεν εντυπωσιάστηκαν από το σχέδιο της Nissan, υπογραμμίζοντας ότι η εταιρεία έχει ήδη μείνει πίσω από τους ανταγωνιστές στην ηλεκτροκίνηση.