Διευκρινίσεις για τα ειδοποιητήρια τελών κυκλοφορίας για οχήματα σε ακινησία
Τρίτη, 28 Δεκεμβρίου 2021 13:59Με αφορμή ερωτήματα που έχουν διατυπωθεί προς την ΑΑΔΕ, αναφορικά με τα τέλη κυκλοφορίας που αναρτώνται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα, ενώ έχει δηλωθεί ακινησία του οχήματος, πηγές προσκείμενες στην ΑΑΔΕ δήλωσαν ότι «εάν έχει δηλωθεί το όχημά εμπρόθεσμα σε ακινησία, ο ιδιοκτήτης να αγνοήσει το ειδοποιητήριο τελών κυκλοφορίας.
Το ειδοποιητήριο αναρτάται προκειμένου να χρησιμοποιηθεί, μόνο στην περίπτωση που επιθυμεί ο ιδιοκτήτης να προχωρήσει στην άρση της ακινησίας».
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:
Σχετικά Άρθρα
- «Ραβασάκια» από την ΑΑΔΕ για τα τέλη κυκλοφορίας - Ποιοι θα πληρώσουν διπλά και μέχρι πότε μπορούν να γλιτώσουν το πρόστιμο
- Αποστολή προστίμων €12 εκατ. σε ιδιοκτήτες ανασφάλιστων ΙΧ - Εξέταση των ενστάσεων μέσω AI
- MyCar: Ανοικτή πλατφόρμα για άρση ακινησίας των οχημάτων τους με αναλογικά τέλη κυκλοφορίας
- ΑΑΔΕ: Προσοχή σε παραπλανητικά SMS για τέλη κυκλοφορίας που εμφανίζονται ως “MYaade” ή “GOV”
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 12 έως 16 Οκτωβρίου -
Κατατέθηκε το νομοσχέδιο για την απαγόρευση χρήσης κοινωνικών δικτύων από ανηλίκους κάτω των 15 ετών -
Diana Shipping Inc. Announces Time Charter Contract for m/v G. P. Zafirakis with Classic Maritime -
FARAD S.A. marks a new era of growth at its state-of-the-art facilities in Paiania -
Top Ships Inc. Announces Acquisition of four High Specification Ice Class 1A Newbuilding MR Tankers and Gross Revenue Backlog of about $1.24 Billion -
Lemonade Autonomous Car adds support for Tesla FSD V14 Lite