Περισσότερα αυτοκίνητα πούλησε η Bayerische Motoren Werke το 2021 σε σχέση με το προηγούμενο έτος, χάρη κυρίως στην ισχυρή ανάπτυξη του brand BMW και των ηλεκτρικών προϊόντων της.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε συνολικά 2,5 εκατ. οχήματα το 2021, υψηλότερα κατά 8,4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Οι πωλήσεις του brand BMW αυξήθηκαν κατά 9,1% στις 2,2 εκατ. μονάδες και διαμορφώθηκαν στο υψηλότερο επίπεδο.
Η ετήσια πρόοδος καταγράφηκε παρά την πτώση στο δ΄ τρίμηνο, όταν οι πωλήσεις μονάδων του ομίλου παγκοσμίως μειώθηκαν κατά 14%.
Πούλησε 2.213.795 καινούργια πολυτελή αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο. Πρόκειται για την καλύτερη επίδοσή της, η οποία της εξασφάλισε την κατάκτηση της πρώτης θέσης στις παγκόσμιες πωλήσεις των πολυτελών αυτοκινήτων.
Είναι η πρώτη φορά που η BMW κατάφερε να ξεπεράσει στον τομέα των πωλήσεων την Mercedes-Benz, εδώ και πέντε χρόνια. Η Mercedes-Benz παρέδωσε 2.093.476 οχήματα το 2021.
Η εταιρεία τόνισε ότι οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων υπερδιπλασιάστηκαν στα 103.855 οχήματα (αύξηση 133,2%) και ότι θα προχωρήσει με την ηλεκτροκίνηση.
«Θέλουμε να συνεχίσουμε την κερδοφόρα ανάπτυξη το 2022 και να υπερδιπλασιάσουμε τις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων ξανά», ανέφερε ο Pieter Nota, μέλος Δ.Σ. της BMW.
Μέχρι το 2023, η εταιρεία θα έχει τουλάχιστον ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο στους δρόμους στο 90% περίπου των σημερινών τμημάτων της αγοράς. Μέσα στα επόμενα δέκα περίπου χρόνια, η εταιρεία σχεδιάζει να πουλήσει συνολικά περίπου δέκα εκατομμύρια πλήρως ηλεκτρικά οχήματα.
Η γκάμα προϊόντων της μάρκας MINI θα είναι αποκλειστικά ηλεκτροκίνητη στις αρχές της δεκαετίας του 2030, ενώ η Rolls-Royce θα είναι επίσης μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα από το 2030 και μετά. Όλα τα μελλοντικά νέα μοντέλα της BMW Motorrad στον τομέα της αστικής μετακίνησης θα είναι πλήρως ηλεκτρικά.