Renault: Υποχώρηση πωλήσεων για τέταρτη διαδοχική χρονιά

Τρίτη, 17 Ιανουαρίου 2023 19:29
Renault: Υποχώρηση πωλήσεων για τέταρτη διαδοχική χρονιά

Μείωση για τέταρτη διαδοχική χρονικά κατέγραψαν οι πωλήσεις της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας Renault το 2022, διαμορφούμενες στα 1.466,729 οχήματα, εξαιρουμένης της αγοράς της Ρωσίας, σημειώνοντας πτώση 9,4% σε σύγκριση με το 2021.

Η μάρκα Renault, η οποία αντιπροσωπεύει τα 2/3 των πωλήσεων του ομίλου, ήταν η τρίτη ευρωπαϊκή μάρκα από πλευράς πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων, πίσω από την Toyota και την Tesla, με 228.000 μονάδες, επιτυγχάνοντας αύξηση κατά 12% σε σύγκριση με το 2021.

Το ποσοστό της στην παγκόσμια αγορά, ωστόσο, περιορίστηκε κατά 0,5 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το προηγούμενο έτος, στο 4%. Συνολικά, οι πωλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας εμφάνισαν άνοδο μόλις σε δύο από τις 10 κύριες αγορές της και συγκεκριμένα στην Τουρκία και την Κολομβία.

Στη μεγαλύτερη αγορά της εταιρείας, τη Γαλλία, οι πωλήσεις σημείωσαν κάμψη 15%, στη δεύτερη κατά σειρά βασική αγορά της, τη Βραζιλία, παρέμειναν σταθερές, ενώ στην τρίτη, τη Γερμανία, μειώθηκαν κατά 25%. Λαμβάνοντας υπόψη και την αγορά της Ρωσίας, οι παγκόσμιες πωλήσεις της Renault μειώθηκαν κατά 15%.

Ο Fabrice Cambolive, Chief Operating Officer της μάρκας Renault, δήλωσε αισιόδοξος ότι τα πράγματα θα βελτιωθούν φέτος. Ωστόσο, αναγνώρισε ότι οι μειώσεις τιμών που ανακοίνωσε πρόσφατα, σε παγκόσμιο επίπεδο, η Tesla ήταν ένα θέμα το οποίο η Renault - όπως και οι ανταγωνιστές - θα έπρεπε να αντιμετωπίσουν.

«Είναι μια κίνηση που αποτελεί πρόκληση για όλους», δήλωσε στους δημοσιογράφους κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης.

Τον Νοέμβριο, ο όμιλος αποκάλυψε ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης που προβλέπει τον διαχωρισμό των δραστηριοτήτων του σε πέντε επιμέρους επιχειρήσεις, την εμβάθυνση των δεσμών του με την κινεζική Geely και τη διάσπαση της μονάδας παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων σε μια νέα οντότητα, μέσω της εισαγωγής της στο χρηματιστήριο εντός του τρέχοντος έτους. Επιπλέον, ο όμιλος βρίσκεται σε συνομιλίες με την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Nissan για την επανεκκίνηση της μακρόχρονης συμμαχίας τους.

Η νέα στρατηγική της Renault για την ενίσχυση του ρυθμού ανάπτυξης εστιάζει στα αυτοκίνητα με υψηλότερο περιθώριο κέρδους και στα ηλεκτρικά.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok