Άνοδο της τάξης του 15%, συγκριτικά με το 2016, στις ταξινομήσεις της ως το τέλος του Νοεμβρίου παρουσίασε η BMW στην κινεζική αγορά και έγινε έτσι η πολυτελής μάρκα με τις περισσότερες πωλήσεις ξεπερνώντας Mercedes και Audi.
Σε αυτό το διάστημα των 11 μηνών ο γερμανικός κολοσσός κατέγραψε συνολικά 542.362 πωλήσεις οχημάτων, την ίδια ώρα που η Mercedes ήρθε δεύτερη (539.728), ενώ η Audi παρουσίασε μείωση πωλήσεων (2,1%, 528.706).
Η BMW, τέλος, εμφανίζεται να είναι κοντά στο «κλείσιμο» συμφωνίας με την κινεζική Great Wall Motor, ώστε να αναπτύξουν από κοινού μοντέλα τα οποία θα είναι κατά βάση ηλεκτρικά.