Volvo: Αλλαγές σε συντήρηση και εξυπηρέτηση των πελατών της

Δευτέρα, 12 Φεβρουαρίου 2018 16:57

Νέο πρότυπο στη συντήρηση και εξυπηρέτηση των πελατών της εφαρμόζει η Volvo.

Βάσει της νέας μεθόδου, οι εργασίες γίνονται με στόχο την αύξηση της απόδοσης και τη μείωση των λαθών από πλευράς συνεργείου. Με τον νέο τρόπο εργασίας το συνεργείο μπορεί να μειώσει στο μισό τον χρόνο αναμονής των πελατών, αυξάνοντας την ικανοποίησή τους.

Όπως και σε μια ομάδα της F1, έτσι και στο συνεργείο της εταιρείας, κατά τη διάρκεια του σέρβις, εργάζονται κάθε φορά δύο τεχνίτες σε ένα αυτοκίνητο, ως μία ομάδα, αντί για έναν τεχνίτη κάθε φορά.

Με τον τρόπο αυτό η εργασία μπορεί να γίνει πιο αποδοτικά και χωρίς λάθη από την αρχή, καθώς βασίζεται σε μια απόλυτα προκαθορισμένη σειρά ενεργειών.

Επιπρόσθετα κάθε πελάτης έχει τον προσωπικό μηχανικό του, ο οποίος κατά τη διάρκεια του σέρβις ασχολείται αποκλειστικά με αυτόν και το αυτοκίνητό του.

Με αυτό τον τρόπο η Volvo πρωτοπορεί στον χώρο του αυτοκινήτου με μία εντελώς νέα προσέγγιση στη συντήρηση και την επισκευή των αυτοκινήτων, στοχεύοντας στην αμεσότερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών του συνεργείου.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok