Επιστρέφουν τα τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
Δευτέρα, 16 Απριλίου 2018 14:09Μέσα στο Μάιο αναμένεται να επανέλθει το μέτρο της πληρωμής των τελών κυκλοφορίας με το μήνα, με τροπολογία που θα κατατεθεί τις επόμενες εβδομάδες.
Το μέτρο που εφαρμόζεται από το 2016 έχει ως στόχο ο ιδιοκτήτης του ΙΧ, έναντι της πληρωμής μέρους των τελών κυκλοφορίας, να μπορεί να πάρει πίσω τις πινακίδες που έχει καταθέσει και να κυκλοφορεί κάποιους μήνες το όχημά του.
Υπενθυμίζεται ότι η μερική άρση ακινησίας προϋποθέτει την πληρωμή των τελών για τους μήνες που θέλει ο ιδιοκτήτης του ΙΧ να χρησιμοποιήσει το όχημά του συν ένα μήνα.
Ειδικότερα, για άρση ακινησίας χρονικής διάρκειας 1 μηνός καταβάλλονται τα 2/12 των τελών κυκλοφορίας, για 3 μήνες πληρώνονται τα 4/12, ενώ για το υπόλοιπο διάστημα του έτους και μέχρι το τέλος του 2018 θα καταβάλλονται τα δωδέκατα του ποσού των τελών που αναλογούν στο όχημα.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι το μέτρο δεν θα έχει ουσιαστικές διαφορές σε σχέση με τον τρόπο που εφαρμόστηκε τα προηγούμενα δύο χρόνια. Δηλαδή οι φορολογούμενοι δεν θα πληρώνουν το σύνολο των ετήσιων τελών κυκλοφορίας για να λάβουν τις πινακίδες κυκλοφορίας, αλλά μόνο για μερικούς μήνες, με προσαύξηση σε σχέση με τον πραγματικό χρόνο χρήσης του ΙΧ. Έτσι:
- Όσοι θέλουν να πάρουν τις πινακίδες κυκλοφορίας για έναν μήνα θα πληρώνουν τα τέλη κυκλοφορίας που αντιστοιχούν σε δύο μήνες, δηλαδή τα 2/12 των ετήσιων τελών κυκλοφορίας που αναλογούν στο όχημά τους
- Όσοι θέλουν να λάβουν τις πινακίδες κυκλοφορίας του οχήματός τους για τρεις μήνες θα πληρώνουν τα τέλη που αναλογούν σε 4 μήνες, δηλαδή τα 4/12 των ετήσιων τελών κυκλοφορίας
- Όσοι θέλουν θα λάβουν τις πινακίδες για το υπόλοιπο του έτους θα πληρώνουν τέλη για τους υπολειπόμενους μήνες προσαυξημένα κατά δύο μήνες
Η ημέρα άρσης της ακινησίας λογίζεται ολόκληρος μήνας που σημαίνει ότι συμφέρει τους φορολογούμενους να υποβάλλουν τη σχετική αίτηση στην εφορία τις πρώτες εργάσιμες ημέρες κάθε μήνα.
Σχετικά Άρθρα
- Ποινική δίωξη σε βάρος του Φίλιππου Καμπούρη, της συζύγου του και των υπόλοιπων κατηγορουμένων
- Επίδομα παιδιού Α21: Άνοιξε ξανά η πλατφόρμα – Έκτακτη πληρωμή στις 9 Οκτωβρίου
- Το MedWatch επεκτείνεται σε οδοντιάτρους, φυσικοθεραπευτές και διαιτολόγους
- Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ έως τις 9 Οκτωβρίου
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Jaguar: Νέο ηλεκτρικό Type 01 με αρχική τιμή τα 130.500 δολάρια -
Allstate to hold Q3 2026 earnings call Nov. 5, 2026 -
Ποινική δίωξη σε βάρος του Φίλιππου Καμπούρη, της συζύγου του και των υπόλοιπων κατηγορουμένων -
Υδρόγειος Ασφαλιστική: Η Choose αναλαμβάνει την επικοινωνία για τη νέα εταιρική της ταυτότητα -
HDI Global: Διεθνής επέκταση στον κλάδο υγειονομικής περίθαλψης με επικεφαλής τον Colin Lavey -
ΟΔΔΗΧ: Στο 2,38% το επιτόκιο των εντόκων γραμματίων τρίμηνης διάρκειας