Η Lloyd's του Λονδίνου ξεκίνησε μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα διανομής που θα επιτρέπει στους μεσίτες και τους ασφαλιστές να συνδέονται γρήγορα, εύκολα και αποτελεσματικά με τους συνεργάτες της Lloyd's, καθώς η εμπορική ασφαλιστική αγορά της Βρετανίας επιδιώκει να μειώσει το κόστος και να βελτιώσει την αποδοτικότητα.
Η νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα ονομάζεται Lloyd's Bridge.
Η Lloyd's Bridge θα λειτουργήσει πιλοτικά στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία και θα ξεκινήσει πλήρως το 2019.
Σε συνέντευξή του, ο πρόεδρος της Lloyd's, Bruce Carnegie-Brown, δήλωσε ότι η πλατφόρμα θα λειτουργήσει παρόμοια με τις ιστοσελίδες Airbnb ή dating, επιτρέποντας στους συνεργάτες της Lloyd's να εξοικονομήσουν έξοδα διανομής.
«Αυτήν τη στιγμή η αλυσίδα διανομής μπορεί να είναι αρκετά εκτεταμένη -αυτό συνεπάγεται κόστος και αναποτελεσματικότητα στον τρόπο με τον οποίο κάνουμε τα πράγματα», δήλωσε ο Carnegie-Brown, προσθέτοντας ότι η πλατφόρμα ήταν «ένας τρόπος για να φτάσουμε σε μικρούς, πιο περιφερειακούς, μεσίτες και ασφαλιστές στις διεθνείς αγορές».
Η ψηφιακή πρωτοβουλία ακολουθεί την απώλεια 2 δισεκατομμυρίων το περασμένο έτος και την κυκλοφορία του Lloyd's Lab, καθώς η ασφαλιστική αγορά ενθαρρύνει τις ασφαλιστικές εταιρείες να αποχωρήσουν από τις ζημιογόνες επιχειρήσεις.
«Έχουμε πολλούς συνεργάτες που έχουν χάσει χρήματα τα τελευταία χρόνια και τους ζητούμε να είναι πιο επιθετικοί για την αναδιάρθρωση του κλάδου», δήλωσε ο Carnegie-Brown.