ABI - Biba: Προσπάθεια να αντιμετωπιστούν οι διαφορές στα ασφάλιστρα σε νέους και παλαιούς πελάτες

Τρίτη, 08 Μαΐου 2018 15:54

Νέες κατευθυντήριες γραμμές θέτουν η ABI (Association of British Insurers) και η Biba (British Insurance Brokers’ Association) με σκοπό την αντιμετώπιση των τεράστιων διαφορών μεταξύ των τιμών σε νέους πελάτες και στις ανανεώσεις συμβολαίων παλαιότερων πελατών.

Στο πλαίσιο αυτό θα επιχειρήσουν να εντοπίσουν τα θέματα στην αγορά που μπορούν να επηρεάσουν τα ασφάλιστρα και να προκαλέσουν τη διαφορά. 

Οι κατευθυντήριες αρχές και τα σημεία δράσης (GPAP) ισχύουν για τα προσωπικά προϊόντα, όπως η κατοικία, το αυτοκίνητο και τα ταξίδια, αλλά όχι τα κατοικίδια ζώα ή η ασφάλιση υγείας.

Σύμφωνα με τις δεσμεύσεις που προωθούνται:
- Τα μέλη της ABI και της BIBA δεν υποστηρίζουν τις υπερβολικές διαφορές στις τιμές μεταξύ των ασφαλίστρων νέων πελατών και των πριμοδοτήσεων ανανέωσης, που αθέμιτα επιβαρύνουν τους μακροχρόνιους πελάτες.
- Τα μέλη της ABI και της BIBA θα αναλάβουν δράση ώστε η τάση των πελατών τους να κάνουν έρευνα αγοράς πριν την ανανέωση συμβολαίου να μην οδηγεί σε υπερβολικές διαφορές στις τιμές που θα επιβαρύνουν αθέμιτα τους μακροχρόνιους πελάτες.
- Το ήθος και η προσέγγιση για καλύτερα αποτελέσματα για τους μακροχρόνιους πελάτες θα έχουν προτεραιότητα στο επίπεδο του διοικητικού ή ανώτερου διοικητικού συμβουλίου και θα ενσωματωθούν επισήμως στις διαδικασίες των εταιρειών για τον καθορισμό του ασφαλίστρου κατά την ανανέωση.
- Τα μέλη της ABI και της BIBA πρέπει να καταστήσουν σαφές σε γραπτή, ηλεκτρονική ή προφορική επικοινωνία με τους πελάτες ότι η πριμοδότηση νέου πελάτη ισχύει μόνο για το αντίστοιχο έτος, ενώ μετά τη λήξη του συμβολαίου η τιμή μπορεί να είναι υψηλότερη.
- Τα μέλη της ABI και της BIBA θα πρέπει να επανεξετάσουν την τιμές που θέτουν σε πελάτες που έχουν παραμείνει μαζί τους για περισσότερο από πέντε χρόνια.
- Η ABI και η BIBA θα δημοσιεύσουν έκθεση το πολύ σε δύο χρόνια, η οποία θα καταδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο τα μέλη της ABI και της BIBA προσπάθησαν να αντιμετωπίσουν τις υπερβολικές διαφορές μεταξύ ασφαλίστρων νέων πελατών και των πριμοδοτήσεων ανανέωσης.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok