ΑΑΔΕ: Διευκρινίσεις για την έκπτωση 25% στην πληρωμή οφειλών του Απριλίου
Τετάρτη, 29 Απριλίου 2020 11:28Διευκρινίσεις δίνει με ανακοίνωσή της η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) για την έκπτωση 25% στην πληρωμή οφειλών Απριλίου.
Ειδικότερα, για τη διευκόλυνση των πολιτών και των επιχειρήσεων που δικαιούνται την έκπτωση 25% στην καταβολή των φορολογικών τους υποχρεώσεων του Μαρτίου και του Απριλίου 2020, σύμφωνα με όσα προβλέφθηκαν στη σχετική νομοθεσία και τις υπουργικές αποφάσεις, η ΑΑΔΕ ενημερώνει για τα ακόλουθα:
Κατόπιν παραλαβής των σχετικών αρχείων δικαιούχων από το σύστημα ΕΡΓΑΝΗ, η ΑΑΔΕ ολοκληρώνει την πίστωση των πληρωμών των φορολογουμένων που πραγματοποιήθηκαν για τις φορολογικές υποχρεώσεις Μαρτίου 2020. Στις περιπτώσεις όπου, για τις υποχρεώσεις Μαρτίου που υπόκεινται στην έκπτωση 25%, οι φορολογούμενοι κατέβαλαν, από τις 30 Μαρτίου και μετά, εμπρόθεσμα, ποσό μεγαλύτερο του 75% της οφειλής, το υπερβάλλον ποσό πιστώνεται αυτόματα στη δόση Απριλίου. Συνεπώς, οι φορολογούμενοι αυτοί, για να επωφεληθούν της έκπτωσης 25% της δόσης Απριλίου, αρκεί να πληρώσουν εμπρόθεσμα το ποσό που βλέπουν στην Προσωποποιημένη Πληροφόρηση στο myTAXISnet, μειωμένο κατά το 25% της αρχικής οφειλής (δηλ. πριν την πίστωση του υπερβάλλοντος ποσού που καταβλήθηκε για τη δόση Μαρτίου 2020).
Παράδειγμα: Φορολογούμενος με δόσεις ρυθμίσεων ποσού 1.000 ευρώ, μηνών Μαρτίου και Απριλίου 2020, πλήρωσε στις 31/03/2020, 1.000 ευρώ για τη δόση Μαρτίου. Με το ποσό αυτό, εξοφλείται η δόση Μαρτίου και το υπερβάλλον ποσό των 250 ευρώ (=1.000 ευρώ Χ 0,25) πιστώνεται στη δόση Απριλίου, δεδομένου ότι για την εξόφληση του Μαρτίου, αρκούσε η καταβολή του 75%, ποσού δηλαδή 750 ευρώ (1.000 ευρώ Χ 0,75).
Ως προς τη δόση Απριλίου 2020, στην Προσωποποιημένη Πληροφόρηση στο myTAXISnet εμφανίζεται ποσό 750 ευρώ (= 1.000 ευρώ - 250 ευρώ), καθότι το υπερβάλλον ποσό (250 ευρώ) που καταβλήθηκε για τη δόση Μαρτίου, πιστώθηκε στη δόση Απριλίου. Για την εξόφληση της δόσης Απριλίου πρέπει να καταβληθεί το ποσό 500 ευρώ, δηλ. η διαφορά μεταξύ της αρχικής οφειλής Μαρτίου (1.000 ευρώ) μείον το υπερβάλλον της δόσης Μαρτίου (250 ευρώ), μείον την έκπτωση του 25% στη δόση Απριλίου (=1.000 ευρώ Χ 0,25).
Σχετικά Άρθρα
- «Ραβασάκια» από την ΑΑΔΕ για τα τέλη κυκλοφορίας - Ποιοι θα πληρώσουν διπλά και μέχρι πότε μπορούν να γλιτώσουν το πρόστιμο
- ΑΑΔΕ: Διευκρινίσεις για τη Δήλωση Έναρξης Χρήσης των εφαρμογών timologio/myDATAapp στην ηλεκτρονική τιμολόγηση
- Από 1ης Ιουλίου 2027 η υποχρεωτική πληρωμή ενοικίων μέσω τράπεζας
- ΑΑΔΕ: Από σήμερα σε νέα ψηφιακή εποχή με AI, Big Data και «έξυπνους» ελέγχους – Οι 5 μεγάλες αλλαγές
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 12 έως 16 Οκτωβρίου -
Κατατέθηκε το νομοσχέδιο για την απαγόρευση χρήσης κοινωνικών δικτύων από ανηλίκους κάτω των 15 ετών -
Diana Shipping Inc. Announces Time Charter Contract for m/v G. P. Zafirakis with Classic Maritime -
FARAD S.A. marks a new era of growth at its state-of-the-art facilities in Paiania -
Top Ships Inc. Announces Acquisition of four High Specification Ice Class 1A Newbuilding MR Tankers and Gross Revenue Backlog of about $1.24 Billion -
Lemonade Autonomous Car adds support for Tesla FSD V14 Lite