Πλησιάζει η καταβολή των συντάξεων Οκτωβρίου 2026, με τον e-ΕΦΚΑ να ακολουθεί και αυτόν τον μήνα τον καθιερωμένο προγραμματισμό πληρωμών σε δύο βασικές ημερομηνίες.
Ανάλογα με την τράπεζα, τα ποσά μπορεί να είναι διαθέσιμα από το απόγευμα της προηγούμενης εργάσιμης ημέρας, συνήθως μετά τις 17:00.
Η πρώτη καταβολή έχει προγραμματιστεί για την Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2026.
Τότε θα πληρωθούν:
- οι κύριες συντάξεις των πρώην Ταμείων μη μισθωτών, δηλαδή ΟΑΕΕ, ΟΓΑ και ΕΤΑΑ
- οι κύριες συντάξεις που απονεμήθηκαν από τη δημιουργία του ΕΦΚΑ και μετά μέσω του ΟΠΣ-ΕΦΚΑ, βάσει του Ν. 4387/2016
- οι επικουρικές συντάξεις του ιδιωτικού τομέα, τόσο για μισθωτούς όσο και για μη μισθωτούς
Για τους συγκεκριμένους δικαιούχους, τα χρήματα αναμένεται να αρχίσουν να εμφανίζονται στους λογαριασμούς από το απόγευμα της Πέμπτης 24 Σεπτεμβρίου, ανάλογα με την τράπεζα.
Η δεύτερη ημερομηνία πληρωμής είναι η Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2026.
Σε αυτήν περιλαμβάνονται:
- οι κύριες συντάξεις των πρώην Ταμείων Μισθωτών, όπως ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, Τράπεζες, ΟΤΕ και ΔΕΗ
- οι κύριες συντάξεις των ΝΑΤ, ΕΤΑΤ και ΕΤΑΠ-ΜΜΕ
- οι κύριες και επικουρικές συντάξεις του Δημοσίου
Τα ποσά αναμένεται να είναι διαθέσιμα από το απόγευμα της Δευτέρας 28 Σεπτεμβρίου, συνήθως μετά τις 17:00.
Νωρίτερα οι συντάξεις Νοεμβρίου
Διαφορετικός αναμένεται να είναι ο προγραμματισμός για τις συντάξεις Νοεμβρίου 2026, καθώς μεσολαβεί η αργία της 28ης Οκτωβρίου.
Οι καταβολές θα γίνουν στα τέλη Οκτωβρίου και θα ξεκινήσουν πριν από την εθνική αργία.
Οι συντάξεις των μη μισθωτών αναμένεται να καταβληθούν την Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2026.
Στην πρώτη ομάδα περιλαμβάνονται:
- ΟΑΕΕ
- ΟΓΑ
- ΕΤΑΑ Μη Μισθωτών
- νέοι συνταξιούχοι, μισθωτοί και μη μισθωτοί, που συνταξιοδοτήθηκαν από την 1η Ιανουαρίου 2017 και μετά βάσει του Ν. 4387/2016
Τα χρήματα εκτιμάται ότι θα εμφανιστούν στα ΑΤΜ από το βράδυ της Δευτέρας 26 Οκτωβρίου, ανάλογα με την τράπεζα.
Για τους συνταξιούχους των πρώην Ταμείων Μισθωτών, η επίσημη ημερομηνία καταβολής αναμένεται να είναι η Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2026.
Λόγω της αργίας της 28ης Οκτωβρίου, η πίστωση μπορεί να ξεκινήσει νωρίτερα, από το απόγευμα της Τρίτης 27 Οκτωβρίου.
Στην κατηγορία αυτήν περιλαμβάνονται συνταξιούχοι από:
- ΙΚΑ
- Δημόσιο
- ΝΑΤ και ΚΕΑΝ
- ΕΤΑΠ-ΜΜΕ
- ΕΤΑΤ
- ΤΣΕΑΠΓΣΟ
- ΤΣΠ-ΗΣΑΠ
- ΔΕΗ
- ΟΤΕ




