Με την αιτιολογία ότι το Facebook χρησιμοποιεί «ανήθικες μεθόδους», η UniCredit, η μεγαλύτερη τράπεζα της Ιταλίας, έπαψε να χρησιμοποιεί τον ιντερνετικό κολοσσό για διαφήμιση.
Ο CEO της ιταλικής τράπεζας, Ζαν-Πιερ Μουστιέρ, δήλωσε πως ο χρηματοπιστωτικός Όμιλος τερματίζει όλες τις επιχειρηματικές σχέσεις του με τη Facebook, καθώς η τράπεζα κρίνει πως ο διαδικτυακός γίγαντας δεν δρα σωστά.
Ο Μουστιέρ αναφέρθηκε συγκεκριμένα στο μάρκετινγκ και σε διαφημιστικές καμπάνιες, όπως δήλωσε εκπρόσωπος της UniCredit.
Η τράπεζα έχει αυτή τη στιγμή πληθώρα λογαριασμών τους οποίους και ενημερώνει τακτικά.
Και άλλες μεγάλες επιχειρήσεις, όπως η Unilever και η Sonos, έχουν απειλήσει στο παρελθόν πως θα αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από διαδικτυακές πλατφόρμες.
Η Commerzbank είχε παύσει τις διαφημίσεις στο Facebook τον Μάρτιο, αλλά τις συνέχισε ένα μήνα αργότερα, καθώς την ικανοποίησαν οι συζητήσεις με τον τεχνολογικό κολοσσό.