Υποχρεώσεις ενημέρωσης των καταναλωτών από τις τράπεζες

Πέμπτη, 09 Ιανουαρίου 2020 09:19
Υποχρεώσεις ενημέρωσης των καταναλωτών από τις τράπεζες

Επιστολή για τις υποχρεώσεις ενημέρωσης των καταναλωτών που απορρέουν από το άρθρο 102 του Νόμου 4537/2018, με τον οποίο ενσωματώνεται στην εθνική έννομη τάξη η Οδηγία 2015/2366 για τις υπηρεσίες πληρωμών, απέστειλε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων στα πιστωτικά ιδρύματα, στα ιδρύματα ηλεκτρονικού χρήματος και στα ιδρύματα πληρωμών. 

Ειδικότερα, οι πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών οφείλουν εφεξής:

• Να αναρτήσουν στους διαδικτυακούς τους τόπους και να διαθέτουν σε έντυπη μορφή στα υποκαταστήματά τους, στους αντιπροσώπους τους, καθώς και στους τρίτους προς τους οποίους έχουν αναθέσει δραστηριότητες, ενημερωτικό σχετικό φυλλάδιο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

• Για την ανωτέρω διάθεση πληροφοριών οι πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών δεν επιβάλλουν χρέωση στους πελάτες τους.

• Για τα άτομα με αναπηρίες, απαιτείται η ενημέρωση με άλλα κατάλληλα μέσα, ώστε οι πληροφορίες να είναι διαθέσιμες σε προσιτή μορφή.

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή εφιστά την προσοχή στους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών ότι η μη συμμόρφωσή τους στις ανωτέρω υποχρεώσεις ενδέχεται να επισύρει την επιβολή κυρώσεων σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 101 του ν. 4537/2018 σε συνδυασμό με το άρθρο 13α του Ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok