Τράπεζα Πειραιώς: Παρουσιάσθηκε το νέο e-branch στη Λάρισα

Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2020 19:38
Τράπεζα Πειραιώς: Παρουσιάσθηκε το νέο e-branch στη Λάρισα

Το πλήρως αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα (e-branch) της Τράπεζας Πειραιώς που λειτουργεί εδώ και μερικές εβδομάδες στην οδό Κύπρου 72 στη Λάρισα, παρουσίασε η Τράπεζα.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ο κ. Στέλιος Ηλιάδης, βοηθός γενικός διευθυντής Τραπεζικής Ιδιωτών, επικεφαλής Δικτύου Νότιας, Κεντρικής & Δυτικής Ελλάδος, τόνισε ότι «ο στόχος δημιουργίας των e-branch είναι η δημιουργία μιας σύγχρονης εμπειρίας τραπεζικής εξυπηρέτησης που θα προσαρμόζει τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες στις ανάγκες και απαιτήσεις του κάθε πελάτη».

«Η δημιουργία του e-branch στο κέντρο της Λάρισας, στην "καρδιά" της αγοράς, διευκολύνει τους ιδιώτες, τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις να πραγματοποιήσουν με ασφάλεια τις συναλλαγές τους σε χρόνο που τους εξυπηρετεί καθώς το ωράριο επεκτείνεται τις καθημερινές μέχρι το απόγευμα και το Σάββατο από το πρωί μέχρι το απόγευμα. Η ανταπόκριση που υπάρχει στη λειτουργία των e-branch αποδεικνύει ότι η επιλογή της Τράπεζας Πειραιώς να επενδύσει στη νέα γενιά καταστημάτων γίνεται στην κατάλληλη συγκυρία», ανέφερε.

Μεταξύ άλλων, οι υπηρεσίες του e-branch είναι:

• Το «Ταμείο από απόσταση», όπου ο πελάτης μπορεί να εκτελέσει μέσω video κλήσης, πληθώρα συναλλαγών σε διευρυμένο ωράριο.

• οnline εγγραφή στην υπηρεσία ηλεκτρονικής τραπεζικής (winbank)

• Πραγματοποίηση συναλλαγών 24/7 σε ATM & EasyPay εσωτερικού χώρου

• Χρήση των διαθέσιμων, στο κατάστημα, ηλεκτρονικών συσκευών (PC & tablets) για γνωριμία και εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Τράπεζας (digital corner).

• Γνωριμία με τα προϊόντα και υπηρεσίες των συνεργατών του Προγράμματος Επιβράβευσης yellow (exhibition area).

Επίσης στα e-branch της Τράπεζας Πειραιώς παρέχονται υπηρεσίες για τρεις κατηγορίες πολιτών ΑμεΑ:

• Για άτομα με πρόβλημα όρασης, εκτέλεση συναλλαγών ταμείου χωρίς την ανάγκη παράστασης και συνυπογραφής δύο μαρτύρων.

• Για άτομα με πρόβλημα ακοής, δυνατότητα εξυπηρέτησης στη νοηματική γλώσσα για συναλλαγές ταμείου.

• Για άτομα με κινητικά προβλήματα, εύκολη προσβασιμότητα στο κατάστημα και στον «Ταμία από απόσταση».

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok