Το 96% των απαιτήσεων πελατών της ικανοποίησε το 2016 η βρετανική ασφαλιστική εταιρεία Aviva, αποζημιώνοντας περισσότερους από 775.000 πελάτες της με 2,7 δισ. λίρες (3,05 δισ. ευρώ).
Το υπόλοιπο 4% των απαιτήσεων δεν ικανοποιήθηκαν, είτε γιατί η Aviva ανακάλυψε απάτη, είτε επειδή οι ασφαλισμένοι απέτυχαν να προσκομίσουν τις απαραίτητες λεπτομέρειες και παραστατικά όταν τους ζητήθηκαν.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η εταιρεία, οι μεγαλύτερες αποζημιώσεις αφορούσαν σε επισκευές αυτοκινήτων έπειτα από ατυχήματα (100.000 λίρες), ιατρικά έξοδα σε ταξίδια (500.000 λίρες) και ασφάλεια κατοικίας για πυρκαγιά.
Κ. Ζοργιός