Σε επένδυση που αγγίζει τα 100 εκατ. δολάρια στη βρετανοσουηδική ασφαλιστική εταιρεία BIMA προχώρησε η Allianz.
Η μονάδα ψηφιακών επενδύσεων του γερμανικού ομίλου διοχέτευσε το ποσό των 96,6 εκατ. δολαρίων στην BIMA, η οποία δραστηριοποιείται σε αναπτυσσόμενες χώρες και προσφέρει ασφάλειες ζωής μέσω κινητών τηλεφώνων και με πολύ μικρό κόστος.
Για μια ασφάλιση ατυχήματος ή ζωής, οι πελάτες της BIMA, που έχει τα κεντρικά της γραφεία σε Λονδίνο και Στοκχόλμη, δίνουν λιγότερα από 60 σεντ το μήνα και σε περίπτωση ατυχήματος ή θανάτου, οι οικογένειες των ασφαλισμένων λαμβάνουν έως και 1.000 δολάρια.
Τόσο ο CEO της Allianz, Όλιβερ Μπέτε, όσο και ο ιδρυτής της BIMA, Γκούσταφ Άγκαρτσον, δήλωσαν βέβαιοι ότι η συνεργασία των δύο εταιρειών θα λειτουργήσει υπέρ της αγοράς.