ETHNIKI 300x250 July26 HOME

ΜΙΝΕΤΤΑ 300x250 banner ΗP

ARAG 300x250 HP

INTERLIFE 300x250 2021 Home

New Poseidon 300x250 banner FP

Αναζήτηση

 

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΔΙΕΘΝΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ENGLISH

Είσπραξη φόρων άνω των 2 δισ. μέχρι την Τρίτη 28/2

Δευτέρα, 27 Φεβρουαρίου 2023 14:19

Περισσότερα από 2 δισ. ευρώ προσδοκά να εισπράξει το κράτος από φόρους μέχρι την τελευταία ημέρα του Φεβρουαρίου, Τρίτη 28/2. 

Ειδικότερα προσδοκά να εισπράξει από την τελευταία δόση του φόρου εισοδήματος και του ΕΝΦΙΑ, τη δόση ή τις δόσεις των υφιστάμενων ρυθμίσεων οφειλών, τη δόση της επιστρεπτέας προκαταβολής και τον ΦΠΑ Ιανουαρίου για τις επιχειρήσεις που τηρούν διπλογραφικά βιβλία.

Η Τρίτη όμως είναι και η τελευταία ημέρα για την οριστικοποίηση των στοιχείων για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις του 2022 στην ειδική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ καθώς από το Μάρτιο η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων ξεκινά ελέγχους. Στο επίκεντρο θα βρεθούν ακόμα και τραπεζικοί λογαριασμοί όπως και κάρτες με στόχο τον εντοπισμό όσων προσπάθησαν να αποκρύψουν εισοδήματα. Η προσοχή των ελεγκτικών υπηρεσιών αναμένεται να επικεντρωθεί στο να διαπιστώσει αν έχουν δηλωθεί τα εισοδήματα ή πρόκειται για περιπτώσεις φοροδιαφυγής. Δηλαδή, αν τα μισθώματα που δηλώθηκαν αντιστοιχούν με τα στοιχεία που έχουν αποστείλει οι πλατφόρμες βραχυχρόνιων μισθώσεων. Παράλληλα, θα ελεγχθούν και θα διασταυρωθούν με βάση τα στοιχεία που θα αντληθούν μέσω πιστωτικών καρτών και τραπεζικών λογαριασμών των ιδιοκτητών.

Τα τέλη κυκλοφορίας

Αύριο, 28 Φεβρουαρίου, λήγει και η προθεσμία πληρωμής των τελών κυκλοφορίας. Όσοι ιδιοκτήτες οχημάτων δεν τακτοποιήσουν τις οφειλές τους, θα βρεθούν αντιμέτωποι με μεγάλα πρόστιμα. Όπως και πέρυσι, τα ειδοποιητήρια φέρουν κωδικό πληρωμής σε τράπεζα, αλλά και το QR Code, για την εξυπηρέτηση των πληρωμών σε κατάστημα τράπεζας ή μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας. Εναλλακτικά, υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής του ποσού με επίσκεψη στα ΕΛΤΑ.

Όσοι δεν μπορούν να ανταποκριθούν στην πληρωμή των τελών κυκλοφορίας μπορούν να θέσουν το όχημα τους σε καθεστώς ακινησίας. Μάλιστα φέτος η πλατφόρμα για την πληρωμή των τελών με το μήνα σχεδιάζεται να ανοίξει νωρίτερα, πριν το Πάσχα, δίνοντας τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες οχημάτων να καταβάλουν το ποσό που αντιστοιχεί για τους μήνες που το Ι.Χ. θα κυκλοφορήσει.

«Φορολογικό διαζύγιο»

Επίσης, μέχρι τις 28 του μηνός τα ζευγάρια έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν αίτηση για χωριστές φορολογικές δηλώσεις. Η υποβολή χωριστών δηλώσεων, ωστόσο, κρύβει παγίδες υπερφορολόγησης και οι φορολογούμενοι πριν την επιλέξουν, θα πρέπει πρώτα να σταθμίσουν τα υπέρ και τα κατά. Οι κίνδυνοι που απειλούν όσους επιλέγουν το φορολογικό «διαζύγιο», αφορούν στο βάρος των τεκμηρίων, στο αφορολόγητο με τις e-δαπάνες και το φορολογικό βάρος των παιδιών.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

ΑΑΔΕ: Εντοπισμός φοροδιαφυγής 15 εκατ. ευρώ

Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η απόκτηση του αποκλειστικού ελέγχου της Attica Συμμετοχών από την Blantyre Capital

επιστροφή στην κορυφή

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

  • Willis appoints Mike Williams as North America Public Sector and Education Industry Leader
  • ΚΕΦΙΜ: Στη σωστή κατεύθυνση ο αποταμιευτικός «κουμπαράς» των παιδιών
  • Aon Forecasts 9% Average Increase in Global Medical Plan Costs for 2027
  • PPA S.A. Receives Special Award Marking 10 Years Since COSCO SHIPPING Joined Its Shareholding Structure Award presented at the 9th Infrastructure and Transport Conference ITC 2026
  • Στρατηγικός Διάλογος Ελλάδας–ΗΠΑ: Υπεγράφη η συμφωνία με το Υπουργείο Ναυτιλίας για την αναγνώριση πιστοποιητικών ναυτικών
  • Κτηματολόγιο: Ένταξη των Δήμων Καλλιθέας και Παλαιού Φαλήρου στο ψηφιακό σύστημα

Copyright ©2026 e-Asfalistiki


main version