Business Care: Επιχειρηματικότητα στην παροχή υπηρεσιών

Σάββατο, 11 Ιανουαρίου 2025 19:13
Business Care: Επιχειρηματικότητα στην παροχή υπηρεσιών

Έχοντας ως αντικείμενο την Ασφάλεια και Υγεία στους Χώρους Εργασίας, η Business Care δραστηριοποιείται από το 2006 στην παροχή υπηρεσιών προς εταιρείες και οργανισμούς. Οι κύριες υπηρεσίες της είναι αυτές του Ιατρού Εργασίας-Τεχνικού Ασφαλείας. Με το πέρασμα των ετών προστέθηκαν, μεταξύ άλλων, οι υπηρεσίες του Νοσηλευτή Εργασίας και του Ψυχολόγου Εργασίας.

Η Business Care το 2020 εντάχθηκε στον Όμιλο HHG, ο οποίος διαθέτει περίπου 20 εταιρείες. Ο HHG έχει στο χαρτοφυλάκιό του τα μεγαλύτερα Ιδιωτικά Θεραπευτήρια της χώρας, όπως τα Metropolitan Hospital – Metropolitan General, το Υγεία, το Μητέρα, το Λητώ, αλλά και τα Διαγνωστικά κέντρα Health Spot & Πλάτων. Με δεδομένη την υψηλή ποιότητα υπηρεσιών όλων των άνω Θεραπευτηρίων – Διαγνωστικών κέντρων, η Business Care παρέχει πλέον ολιστική αντιμετώπιση/προσέγγιση στις ανάγκες του Επιχειρηματία/Πελάτη.

Τον Ιούλιο του 2024 επικαιροποιήθηκε η άδειά της ως ΕΞΥΠΠ (ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ–ΠΡΟΛΗΨΗΣ) από το κεντρικό ΣΕΠΕ ΑΘΗΝΩΝ (YΠOYPΓEIO ΕΡΓΑΣΙΑΣ, Δ/ΝΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ). Με την ευκαιρία αυτή, μετά από απόφαση της Διοίκησης, υπήρξε πλήρης εκσυγχρονισμός του εξοπλισμού της ΕΞΥΠΠ, μέσω της προμήθειας Ιατρικών & Τεχνικών Οργάνων τελευταίας τεχνολογίας.

askisi2

Άσκηση ετοιμότητος πυροπροστασίας στην Κουζίνα του Θεραπευτηρίου Metropolitan General MAE

Η επιχειρηματική φιλοσοφία της Business Care στην παροχή υπηρεσιών, στηρίζεται από την 1η ημέρα λειτουργίας της στους παρακάτω βασικούς πυλώνες:

● Επαγγελματισμός και συνέπεια με κύριο στόχο την κάλυψη των απαιτήσεων των πελατών, ώστε να είναι ευχαριστημένοι από την παρεχόμενη υπηρεσία.

● Άριστη γνώση της κείμενης Νομοθεσίας–Νομολογίας και άμεση ενημέρωση του πελάτη, αναλόγως του αντικειμένου δραστηριότητάς του.

● Πλήρης κατανόηση των αναγκών των Πελατών.

● Ανάλυση της παρεχόμενης υπηρεσίας σε ποιοτικές–ποσοτικές παραμέτρους.

● Οι υπηρεσίες της έχουν δυναμική μορφή και προσαρμόζονται στις νέες προκλήσεις.

Το κλείσιμο του έτους 2024 βρήκε την Business Care με 175 ενεργά συμβόλαια πελατών/εταιρειών, με τα οποία καλύπτει άνω των 60.000 εργαζομένων. Ο εταιρικός της τρόπος σκέπτεσθαι, στοχεύει ξεκάθαρα σε μακροχρόνιες συνεργασίες με τις επιχειρήσεις, ώστε να δίνεται ο απαραίτητος χρόνος για την ένταξη νέων υπηρεσιών στα εν εξελίξει/ανανεούμενα συμβόλαιά της. Όλες οι μεγάλες εταιρείες του πελατολογίου της την εμπιστεύονται με συμβάσεις που έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον δέκα χρόνια συνεργασίας. Ενδεικτικά παραδείγματα είναι:

● Teleperformance Greece (Call-Center → 13.000 εργαζόμενοι)

● Randstad Hellas (ΕΠΑ → 5.000 εργαζόμενοι)

● Goldair Handling (Υπηρεσίες Αεροδρομίου → 3.500 εργαζόμενοι)

● Elpen S.A. (Φαρμακοβιομηχανία → 1.000 εργαζόμενοι)

● Rontis Hellas (Φαρμακοβιομηχανία → 700 εργαζόμενοι)

● VGroup (Διαχείριση Αποβλήτων → 500 εργαζόμενοι)

● Χρηματιστήριο Αθηνών (ΕΧΑΕ → 500 εργαζόμενοι)

● Generali Hellas (Ασφαλιστική → 500 εργαζόμενοι)

● Ολυμπιακή ΑΒΕ Χελιού & Σολομού (Τρόφιμα → 500 εργαζόμενοι)

● Λευκός Σταυρός (Θεραπευτήριο → 250 εργαζόμενοι).

Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ TELEPERFORMANCE GREECE

Αναλύοντας την περίπτωση της Teleperformance, οι παροντικές και μελλοντικές προκλήσεις που η Business Care αντιμετωπίζει και θα αντιμετωπίσει ως External Partners είναι:

● Πρόκειται για πολυεθνική εταιρεία με 35 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, η οποία έχει ως αντικείμενο την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών σε παγκόσμια κλίμακα.

● Επί συνόλου 13.000 εργαζομένων, πάνω από το 70% αυτών προέχεται από χώρες του εξωτερικού. Το γεγονός αυτό εκφράζει από μόνο του μια διαφορετική κουλτούρα, τόσο στην εργασιακή καθημερινότητα όσο και στην Health and Safety at Work νοοτροπία.

zark2

● Η μετά COVID-19 εποχή έφερε σαρωτικές αλλαγές στον τόπο και τρόπο εργασίας στα τηλεφωνικά κέντρα και όχι μόνο. Η έννοια της τηλεργασίας μπήκε στη ζωή μας και σύμφωνα με τις τελευταίες έρευνες (12/2024), ενώ στην Ευρώπη υπάρχει τάση επιστροφής των εργαζομένων στις εγκαταστάσεις των εταιρειών, στη χώρα μας οι εργαζόμενοι επιθυμούν μόνιμο ή υβριδικό μοντέλο τηλεργασίας.

● Ειρήσθω εν παρόδω, έπρεπε να αντιμετωπιστούν πλείστες περιπτώσεις ατυχημάτων εργαζομένων σε τηλεργασία. Για παράδειγμα, πολλά κατάγματα κατά τη διάρκεια διαλειμμάτων από πτώσεις, είτε εντός της οικείας του εργαζόμενου είτε σε εξωτερικό χώρο όταν οι καιρικές συνθήκες δεν ήταν καλές, κατά την εκτέλεση των εξωτερικών δραστηριοτήτων του εργαζομένου.

● Η μεγαλύτερη πρόκληση για τα call-centers αναμένεται να είναι η ένταξη της Τεχνητής Νοημοσύνης (Artificial Intelligence → AI) στις υπηρεσίες που παρέχουν στους πελάτες τους. Η πρόβλεψη πολλών επιστημόνων περί αντικατάστασης του ανθρώπινου παράγοντα από την AI, προκαλεί και θα προκαλεί έντονο προβληματισμό για απώλεια θέσεων εργασίας. Ήδη οι Ιατροί Εργασίας–Ψυχολόγοι Εργασίας της Business Care δια­χειρίζονται περιστατικά εργαζομένων με κρίσεις πανικού, οι οποίες έχουν ως γενεσιουργό αιτία το άγχος για την πιθανότητα απώλειας εργασίας, λόγω της AI.

askisi3

Άσκηση εκκένωσης κτηρίων μετά από σεισμό στην Teleperformance Greece στο Μοσχάτο

ΝΕΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

● Πρόσφατα η Business Care ξεκίνησε συνεργασία με το ΕΚΠΑ και τον Οκτώβριο του 2024 (μήνας ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του Μαστού), μέσω Επιστημονικής Ομάδας Ιατρών από το Πανεπιστήμιο Αθηνών, πραγματοποιήθηκε σχετικό Σεμινάριο σε νέο πελάτη της εταιρείας. Πρόκειται για μεγάλη ξενοδοχειακή μονάδα στο κέντρο των Αθηνών, όπου 100 εργαζόμενες ενημερώθηκαν από τους συνεργάτες Ιατρούς για την πρόληψη, θεραπεία και γενικότερα για ό,τι αφορά τη συγκεκριμένη νόσο.

● Οι Ειδικοί Ιατροί Εργασίας της Business Care πραγματοποιούν Σεμινάρια Α΄ Βοηθειών σε εργαζόμενους εταιρειών, με χρήση εκπαιδευτικού προπλάσματος CPR και εκπαιδευτικού απινιδωτή. Πρόκειται για εκπαίδευση τριών ωρών, στην οποία υπάρχει θεωρητικό και πρακτικό μέρος. Συνιστάται στις εταιρείες αυτές, οι εκπαιδεύσεις να έχουν επαναληψιμότητα έξι μηνών ή ενός έτους.

● Έχει ξεκινήσει συνεργασία με φορείς από τον Δημόσιο και Ιδιωτικό τομέα, με στόχο την ενημέρωση των εργαζομένων σε εταιρείες και οργανισμούς για την κλιματική αλλαγή. Με τη συνεργασία όλων, οι Τεχνικοί Ασφαλείας της εταιρείας εκπονούν Risk Assessment για τις συνέπειες των περιβαλλοντικών αλλαγών στον πλανήτη μας.

● Ένας από τους πιο σημαντικούς νέους νόμους είναι ο Ν. 4808/2021 περί βίας και παρενόχλησης στους χώρους εργασίας. Ο νομοθέτης όρισε την εκπόνηση Προσαρτήματος Μελέτης Εκτίμησης Επαγγελματικού Κινδύνου στις εταιρείες, η οποία απαιτείται να έχει δυναμική μορφή και να εμπλουτίζεται συνεχώς με υπαρκτά και πιθανά παραδείγματα στις εγκαταστάσεις μιας εταιρείας. Είναι σημαντικό να γίνει αντιληπτό σε όλους πως εκτός από τη σωματική βία, υπάρχει και η λεκτική βία, η οποία παρατηρείται ακόμα ακόμα και σε περιπτώσεις που εργαζόμενος τηλεεργάζεται και εξυπηρετεί τηλεφωνικά πελάτες.

Η Business Care παρέχει επιπλέον μία σειρά από συμβουλευτικές ή μελετητικές υπηρεσίες (και εκτός άμεσων αρμοδιοτήτων του Τεχνικού Ασφαλείας) στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις:

● Ηλεκτρονική οργάνωση των νομιμοποιητικών εγγράφων, όπως επικαιροποίηση του φάκελου πολεοδομίας με βεβαιώσεις μηχανικού, αρχιτεκτονικές κατόψεις/τομές, άδειες μικρής κλίμακας εργασιών, νομιμοποίηση ημιυπαίθριων χώρων και αλλαγής χρήσης χώρων.

● Έκδοση της απαραίτητης άδειας λειτουργίας, εφόσον δεν υπάρχει, ή επεκτάσεις αυτής, με γνωστοποίηση νέων εργασιών της εταιρείας.

● Εκπόνηση μελετών Παθητικής και Ενεργητικής Πυροπροστασίας κτηρίων, αρχειοθέτηση των υφιστάμενων μελετών πυρασφάλειας κτηρίων, ή έκδοση Πιστοποιητικού Πυροπροστασίας, όπου απαιτείται, συνοδευόμενο από το θεωρημένο Βιβλίο Συντήρησης Μέσων Ενεργητικής Πυροπροστασίας από την Πυροσβεστική Υπηρεσία.

askisi

Άσκηση αντιμετώπισης πυρκαγιάς και εκκένωσης εγκατάστασης σταθμού μεταφόρτωσης μη επικίνδυνων αποβλήτων της Antipollution MAE του Ομίλου Vgroup στη Δραπετσώνα

● Μελέτες σήμανσης επικίνδυνων χώρων ή ΗΜ εξοπλισμού κατά ΠΔ105/1995 και κατάλληλης χωροθέτησης παραγωγικού εξοπλισμού.

● Μελέτες ΑΤΕΧ.

● Μελέτες ΣΑΥ-ΦΑΥ.

● Συντονιστής Ασφαλείας σε Τεχνικά έργα πελατών.

● Εκπόνηση Πολιτικής Ασφάλειας – Υγείας στην Εργασία για επιχειρήσεις.

● Σχέδια Διάσωσης/ Διαφυγής κατά ISO23601.

● Μελέτη προσβασιμότητας χώρων από ΑΜΕΑ.

● ΥΔΕ Ηλεκτρολόγου κατά ΕΛΟΤ HD384 ή 60364, με βάση την κατάταξη της Ηλεκτρολογικής Εγκατάστασης του κτηρίου, πραγματοποιώντας τις απαραίτητες δοκιμαστικές μετρήσεις ασφάλειας της εγκατάστασης με ειδικό όργανο.

● Συμβουλές ενεργειακής εξοικονόμησης και έκδοση μελετών και πιστοποιητικών ενεργειακής απόδοσης κτηρίων.

● Εκπαίδευση εργαζομένων με σεμινάρια πυρασφάλειας, συνδιοργάνωση με τους υπεύθυνους της εκάστοτε εταιρείας, της ομάδας πυροπροστασίας κτηρίου κατά Πυρ. Διάταξη 14/2014 και επίδειξη τρόπων ασφαλούς χειρισμού των μέσων πυροπροστασίας τους.

● Υλοποίηση ασκήσεων εκκένωσης κτηρίων σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, με έκδοση του αντίστοιχου σεναρίου πυρκαγιάς/σεισμού, οδηγίες δράσης και οργάνωσης των εσωτερικών τμημάτων κάθε εταιρείας, καθώς και δημιουργία του Οδηγού Πλάνου Διαφυγής και Εκκένωσης κτηρίων λαμβάνοντας υπ' όψιν τις ιδιαιτερότητες της κάθε εταιρείας.

● Εκπαίδευση εργαζομένων στην ορθή χρήση ΜΑΠ και εκπαίδευσή τους σε πρακτικές ασφαλούς εργασίας και τρόπων δράσης ανά εγκατάσταση.

askisi4

Άσκηση εκκένωσης της κλινικής Metropolitan General MAE με τη συμμετοχή εκπροσώπων της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας

ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΥΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ

Ο Napo είναι ο ήρωας μιας σειράς ταινιών κινουμένων σχεδίων, οι οποίες αποτελούν συμπαραγωγή μιας μικρής ομάδας ευρωπαϊκών οργανισμών. Στόχος είναι να παρουσιαστούν σημαντικά θέματα που άπτονται της ασφάλειας και υγείας στον χώρο εργασίας με εύθυμο τρόπο που εύκολα μένει στη μνήμη. Ο συμπαθητικός χαρακτήρας ενσαρκώνει έναν εργαζόμενο που θα μπορούσε να απασχολείται σε οποιονδήποτε κλάδο ή τομέα.
Πρόκειται για σύγχρονο εκπαιδευτικό εργαλείο για εργαζόμενους, με στόχο την πρόληψη των εργατικών ατυχημάτων. Στο εξωτερικό διδάσκεται και στα σχολεία. Είναι δωρεάν και εύκολα κατανοητό από όλους, αφού πρόκειται για οπτικοακουστικό υλικό σύντομης χρονικής διάρκειας (https://www.napofilm.net/el).

napo

ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ

Οι επιχειρήσεις χρειάζονται, σύμφωνα και με τον Peter Drucker, τον Αυστρο-Αμερικανό Σύμβουλο Διαχείρισης και συγγραφέα, 4 διαφορετικούς τύπους ανθρώπων:
α) τον άνθρωπο της σκέψης
β) τον άνθρωπο της δράσης
γ) τον κοινωνικό άνθρωπο και
δ) τον άνθρωπο της πρώτης γραμμής.

zarkinos

ΑΡΓΥΡΗΣ ΖΑΡΚΙΝΟΣ, CEO BUSINESS CARE ΕΞΥΠΠ

Ο Αργύρης Ζαρκινός φοίτησε στη σχολή Ηλεκτρονικών Μηχανικών του ΑΤΕΙ Πειραιά, στο τμήμα Συμβουλευτικής Ψυχολογίας του Mediterranean College, στη σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών του Ανοιχτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) και σε δύο Μεταπτυχιακά προγράμματα του ΕΑΠ, τα οποία αφορούν τη Διοίκηση Μονάδων Υγείας και τις Εφαρμογές Γεωργίας Ακριβείας.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok