ETHNIKI 300x250 July26 HOME

ΜΙΝΕΤΤΑ 300x250 banner ΗP

ARAG 300x250 HP

INTERLIFE 300x250 2021 Home

New Poseidon 300x250 banner FP

Αναζήτηση

 

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΔΙΕΘΝΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ENGLISH

e-ΕΦΚΑ: Aναρτήθηκαν τα ειδοποιητήρια πληρωμής εισφορών Μαρτίου 2020

Τρίτη, 28 Απριλίου 2020 16:43

Αναρτήθηκαν στoν ιστότοπο του Ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-ΕΦΚΑ) τα ειδοποιητήρια των ασφαλιστικών εισφορών Μαρτίου 2020 για 1.211.406 ελεύθερους επαγγελματίες, αυτοτελώς απασχολούμενους και αγρότες.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών, που επικρατούν στη χώρα, εξαιτίας της πανδημίας του COVID-19, η καταληκτική ημερομηνία καταβολής είναι η Τρίτη 5 Μαΐου 2020. Την ίδια ημερομηνία, θα πραγματοποιηθεί η καταβολή της εισφοράς, μέσω άμεσης χρέωσης τραπεζικού λογαριασμού (πάγια εντολή).

Για την έκδοση των εισφορών, έχουν ληφθεί υπόψη οι διατάξεις της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, που δημοσιεύτηκε στις 30 Μαρτίου 2020 (ΦΕΚ Α' 75), με την οποία παρέχονται μέτρα στήριξης της οικονομίας από τις συνέπειες της πανδημίας του κορονοϊού.

Ειδικότερα, οι ελεύθεροι επαγγελματίες και οι αυτοαπασχολούμενοι, για την εξόφληση των ασφαλιστικών εισφορών, μπορούν να επιλέξουν:

α. Την πληρωμή της εισφοράς που αντιστοιχεί στην ασφαλιστική τους κατηγορία.
β. Την πληρωμή της εισφοράς Μαρτίου 2020 μειωμένης κατά 25%, εφόσον έχουν εξοφλήσει ή εξοφλήσουν, μέχρι 5/5, τις εισφορές του Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου 2020.
γ. Την πληρωμή της εισφοράς σε τέσσερις μηνιαίες δόσεις, χωρίς προσαυξήσεις, με καταβολή της πρώτης δόσης έως τις 30/9/2020, εφόσον εμπίπτουν στους πληττόμενους κλάδους.

Διευκρινίζεται ότι:

α. Η πρώτη επιλογή αφορά στους ασφαλισμένους που επιθυμούν να διατηρήσουν το επίπεδο της ανταποδοτικής σύνταξης που έχουν σχεδιάσει, καθώς με τη δεύτερη επιλογή προσαρμόζονται αναλογικά οι συντάξιμες αποδοχές του Μαρτίου 2020 (μείωση 25%).

β. Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιλογή της μειωμένης εισφοράς είναι αφενός μεν να εξοφληθεί το ειδοποιητήριο, μέχρι την Τρίτη 5 Μαΐου 2020 αφετέρου δε να έχουν εξοφληθεί οι εισφορές του Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου 2020, ακόμη και αν πληρωθούν στις 5 Μαΐου, μαζί με την εισφορά του Μαρτίου.

γ. Η δυνατότητα πληρωμής σε τέσσερις δόσεις, χωρίς προσαυξήσεις, αφορά μόνο όσους εντάσσονται στους πληττόμενους κλάδους, όπως αυτοί προσδιορίζονται από τους Κωδικούς Άσκησης Δραστηριότητας (ΚΑΔ), που έχουν ανακοινωθεί.

Υπενθυμίζεται ότι η πληρωμή των εισφορών του Ιανουαρίου του 2020 και εφεξής πραγματοποιείται με νέο κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής (RF).

Για το λόγο αυτό θα πρέπει όλοι οι ασφαλισμένοι που κάνουν χρήση πάγιας εντολής για την πληρωμή των ασφαλιστικών τους εισφορών να προχωρήσουν σε καταχώριση του νέου κωδικού ηλεκτρονικής πληρωμής στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της τράπεζας, με την οποία συνεργάζονται.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Αυτόματη ενημέρωση του Μητρώου ΑΜΚΑ από τα Ληξιαρχεία

Γ. Βρούτσης: Τα νέα μέτρα στήριξης μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων

επιστροφή στην κορυφή

Σχετικά Άρθρα

  • Αθώοι οι δύο ψαράδες για τον θάνατο Βαλυράκη - Έφεση από την οικογένεια
  • Ποινική δίωξη σε βάρος του Φίλιππου Καμπούρη, της συζύγου του και των υπόλοιπων κατηγορουμένων
  • Επίδομα παιδιού Α21: Άνοιξε ξανά η πλατφόρμα – Έκτακτη πληρωμή στις 9 Οκτωβρίου
  • Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ έως τις 9 Οκτωβρίου

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

  • Lemonade Autonomous Car adds support for Tesla FSD V14 Lite
  • Eurolife FFH: Δύο σημαντικές διακρίσεις στα Bite Awards 2026 για έργα τεχνολογίας και ψηφιακού μετασχηματισμού
  • Κικίλιας σε Βελόπουλο: «Να πάρει πίσω όσα είπε για το Λιμενικό και τα τουρκικά αλιευτικά»
  • Σε πιλοτική λειτουργία το Athens Move του Δήμου Αθηναίων με τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία
  • Στην Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα η πρώτη Προεδρία του NEFI
  • Willis appoints Mike Williams as North America Public Sector and Education Industry Leader

Copyright ©2026 e-Asfalistiki


main version